امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12420 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جشنواره ترانه‌های تهران برگزار می‌شود

خبرایران: نخستین مسابقه ترانه‌سرایی با موضوع تهران برگزار می‌شود. «تهران دوستت دارم» عنوانی است که برای این جشنواره انتخاب‌شده است.
جشنواره ترانه‌های تهران برگزار می‌شود

تهران، شهری پیشرو و برخوردار از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بسیار است، سرانه فضای سبز آن برای هر نفر حدود 16 متر مربع است و شبکه حمل‌ونقل عمومی و بزرگراهی آن با نمونه‌های برتر جهانی برابری می‌کند. همچنین زندگی اقوام مختلف و خرده‌فرهنگ‌ها به آن ویژگی خاصی بخشیده است، جشنواره بهترین ترانه‌های تهران با هدف بازشناسی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های شهر تهران با زبان شعر و ترانه برگزار می‌شود.

بنا براعلام دبیرخانه جشنواره «ترانه تهران» تنها سروده‌هایی به بخش نهایی داوری راه خواهند یافت که موضوع اختصاصی «تهران دوستت دارم» را موردتوجه قرار داده باشند.

نخستین مسابقه ترانه تهران را هفته‌نامه تهران شهر وابسته به مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران برگزار می‌کند و تیمی متشکل از ترانه‌سرایان مطرح و برجسته کار داوری آثار را بر عهده خواهند داشت. 

بنابر اعلام دبیرخانه نخستین جشنواره ترانه تهران، برگزیدگان طی مراسمی در پایان سال انتخاب‌شده و جوایز خود را دریافت می‌کنند همچنین صد ترانه از آثار برگزیده در کتابی با همین عنوان منتشر خواهد شد. علاوه بر اینکه هفت تا ده اثر برگزیده در یک آلبوم موسیقی با همین عنوان و با صدای هنرمندان مطرح منتشر می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی اینترنتیTehran.tarane94@gmail.comارسال کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب