امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12402 تاریخ انتشار: شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۵:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جایزه باران می شوید؛

30 عدد ZenWatch 2 برای 30 نفر در 30 روز جشنواره طلایی ایسوس

خبرایران: ایسوس اقدام به برگزاری یک فستیوال فروش با عنوان جشنواره طلایی ASUS ZenPad نموده است که در آن طی 30 روز 30 عدد ساعت هوشمند ZenWatch 2 به 30 نفر هدیه می دهد.
30 عدد ZenWatch 2 برای 30 نفر در 30 روز جشنواره طلایی ایسوس

ایسوس به پاس قدردانی از خریداران و کاربران خود اقدام به برگزاری یک جشنواره خرید دیگر نمود. این جشنواره  مخصوص خریداران تبلت های جدید این شرکت با نام ZenPad  می باشد. کاربران میتوانند با خرید هریک از محصولات ZenPad از تاریخ 9 آبان 94 لغایت 18 آذر 94  در این جشنواره شرکت نمایند. برای این منظور کافی است تا پس از خرید محصول خود به سایت www.asus-festival.com مراجعه نموده و در بخش ویژه جشنواره ثبت نام نمایند. سپس در تاریخ 19 آذر ماه قرعه کشی بین خریداران تبلت های ایسوس انجام خواهد شد و تعداد 30 عدد جایزه به برندگان اهدا می گردد.

تبلت های ZenPad ایسوس اولین سری از تبلت های قابل تغییر در دنیا می باشد که به جدید ترین نو آوری ها و فناوری های اختصاصی ایسوس نظیر ASUS VisualMaster و ZenMotion و دیگر تکنولوژی ها مجهز شده است. از ویژگی های بارز این سری می توان به ظاهری زیبا و شیک و طراحی خاص ان اشاره نمود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب