امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12397 تاریخ انتشار: جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرکل دفتر طیور و زنبور عسل وزارت جهاد کشاورزی خبر داد

صادرات ۵۰ هزار تن تخم‌مرغ/ اختصاص ۵ میلیارد تومان به حذف گله‌های مرغ پایان دوره

خبرایران: مدیرکل دفتر طیور و زنبور عسل وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه نظارت کامل بر روی کیفیت تخم‌مرغ صادراتی انجام می‌شود، گفت: مبلغ ۵ میلیارد تومان بودجه در اختیار اتحادیه مرکزی مرغداران میهن برای حذف مرغان پایان دوره در راستای تنظیم بازار قرار گرفته است.
صادرات ۵۰ هزار تن تخم‌مرغ/ اختصاص ۵ میلیارد تومان به حذف گله‌های مرغ پایان دوره

حبیب‌ امینی مدیرکل دفتر طیور و زنبور عسل وزارت جهاد، امروز در مراسم افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور و صنایع وابسته در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود به دلیل صادرات تخم‌مرغ بی‌کیفیت و سردخانه‌ای، صادرات این محصول کاهش یافته است، گفت: بر روی تخم‌مرغ‌های صادراتی، هم دامپزشکی کشور و هم بخش خصوصی نظارت می‌کنند و اجازه خروج تخم‌مرغ بی‌کیفیت از کشور داده نمی‌شود.

وی افزود: اتحادیه مرکزی مرغداران میهن نظارت دقیقی بر روی صادرات تخم‌مرغ دارد و روند صادرات این محصول، به خوبی در حال انجام است.

امینی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود 50 هزار تن تخم‌مرغ صادر شده است.

مدیرکل دفتر طیور و زنبور عسل وزارت جهاد در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه برای افزایش تولید و بازار نابسامان این محصول چه اقدامی انجام شده است، گفت: مبلغ 5 میلیارد تومان برای حذف گله‌های پایان دوره به اتحادیه مربوطه تخصیص داده شده است.

وی افزود: این مبلغ هم‌اکنون در اختیار اتحادیه مرکزی مرغداران میهن قرار گرفته تا با حذف گله‌های مرغ پایان دوره، تنظیم بازار این محصول صورت گیرد و این کار به خوبی در حال انجام است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب