امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12393 تاریخ انتشار: جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۸:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شوکه شدن سرخ پوشان پایتخت بعد از دربی 81 / جریمه پنج میلیارد تومانی پرسپولیس توسط فیفا!

خبرایران: در حالی که پرسپولیسی‌ها از کسب تساوی در آخرین لحظات دربی خوشحال بودند، فیفا با صدور حکمی آنها را شوکه کرد.
شوکه شدن سرخ پوشان پایتخت بعد از دربی 81 / جریمه پنج میلیارد تومانی پرسپولیس توسط فیفا!

به گزارش خبرایران، باشگاه پرسپولیس در پرونده "مانوئل ژوزه" و همکارانش از سوی فیفا محکوم و به پرداخت مطالبات و خسارت فسخ قرارداد ملزم شد.

بالاخره تکلیف پرونده شکایت متقابل باشگاه پرسپولیس و "مانوئل ژوزه" و همکارانش از سوی فیفا مشخص شد. البته این پایان کار نیست. چون به طور قطع پرسپولیس با توجه به مستنداتی که دارد موضوع را به "دادگاه عالی ورزش" خواهد کشاند.

این حکم که هفته گذشته برای فدراسیون فوتبال ایران نیز ارسال شده است حکایت از این امر دارد که پرسپولیس به پرداخت مبلغی حدود یک میلیون و سیصد و هفتاد هزار یورو محکوم شده است.

باشگاه پرسپولیس باید به "مانوئل ژوزه" 320 هزار یورو به عنوان مطالبات و 630 هزار یورو به عنوان خسارت پرداخت کند.

همچنین "لوئیز" 45 هزار یورو به عنوان طلب و 105 هزار یورو به عنوان خسارت دریافت کند. "اسکار" دیگر همکار "ژوزه" 15 هزار یورو به عنوان طلب و 35 هزار یورو به عنوان خسارت دریافت خواهد کرد.

"آنتونی" هم 32500 یورو به عنوان طلب و 76 هزار یورو به عنوان خسارت دریافت می‌کند. به این مبالغ سالانه پنج درصد بهره نیز تعلق گرفته است. این در حالی است که تمام مراحل حقوقی و ارسال لوایح به فیفا زمانی صورت گرفت که مدیریت فعلی باشگاه مستقر نبود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب