امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12392 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان خبرداد؛

برنامه‌ریزی خرید هواپیما در ۳ قالب ملکی، اجاره‌ای و اجاره به شرط تملیک

خبرایران: مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان گفت: در شرایط پساتحریم و تسهیل روند توسعه ناوگان برنامه‌ریزی کرده‌ایم طبق قوانین سازمان هواپیمایی، ناوگان را در قالب ملکی، اجاره‌ای و اجاره به شرط تملیک توسعه دهیم.
برنامه‌ریزی خرید هواپیما در ۳ قالب ملکی، اجاره‌ای و اجاره به شرط تملیک
به گزارش خبرنگار خبرایران، مرضیه جعفرزاده در حاشیه نمایشگاه راه و شهرسازی اظهارداشت: کیان شرکت‌های هواپیمایی پس از توافق هسته‌ای را ایمنی و نوع سرویس‌دهی به مردم تعیین می‌کنند. پس از توافق هسته‌ای و رفع محدودیت‌ها در بخش حمل و نقل هوایی، این ایمنی و سرویس‌دهی مناسب و درخور شأن مردم احترام به مسافران حمل و نقل هوایی که چگونگی استقبال مردم را از آن شرکت تعیین می‌کند.

جعفرزاده ادامه داد: شرکت هواپیمایی تابان نیز در این عرصه تلاش می‌کند از ظرفیت‌ها استفاده کرده و نسبت به خدمات رسانی به مسافر اقدام کند؛ این ایرلاین با داشتن بیش از 1860 صندلی پرواز سالانه بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر مسافر در مسیرهای زیارتی و سیاحتی داخلی و خارجی را جابجا می‌کند.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان درباره چشم‌انداز آتی توسعه ناوگان بیان کرد: با آگاهی از وضعیت حمل و نقل هوایی در پساتحریم، اقدامات اولیه‌ای را برای اجرایی کردن قوانین سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر وارد کردن هواپیماهای ملکی، اجاره به شرط تملیک و اجاره‌ای، صورت داده‌ایم.

وی همچنین به نمایشگاه راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: برای استقبال از بازدیدکنندگان نمایشگاه، حضور متخصصان صنعت حمل و نقل هوایی را برای پاسخگویی به علاقمندان الزام کرده‌ایم.در این راستا همه روزه برنامه قرعه‌کشی بلیط رفت و برگشت به مسیرهای زیارتی و سیاحتی در نمایشگاه ارائه می‌شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب