امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12371 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 اجرا شد ؛

شناسایی منافذ و کلونی های فعال به منظور مبارزه با جانوران مضر شهری

خبرایران: معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 از اقدامات اداره ساماندهی این منطقه در خصوص شناسایی ، طعمه گذاری و انسداد منافذ و کلونی های فعال و جمع آوری لاشه ی جانوران موذی به صورت مستمر در سطح منطقه خبر داد.
شناسایی منافذ  و کلونی های فعال به منظور مبارزه با جانوران مضر شهری

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، افشین سارویی معاون زیست محیطی و خدمات شهری منطقه ضمن اعلام این خبر ، با اشاره به وفور موش و دیگر جانوران مضر شهری در سطح منطقه گفت : به منظور افزایش اثر بخشی کنترل و مبارزه با موش و کاهش جمعیت دیگر جانوران مضر شهری ، همکاری های خوبی از طرف اداره ساماندهی با نواحی سه گانه و همچنین اداره آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در خصوص مباحث آموزشی و اطلاع  رسانی به شهروندان صورت گرفته است تا در این زمینه فعال تر از گذشته اقدامات اثر بخشی صورت پذیرد.

وی همچنین در ادامه با اشاره به طعمه گذاری در محل های شناسایی شده متذکر شد : با توجه به فراوانی جانوران مضر شهری در محلات مختلف سطح منطقه و معابر ، اکیپ هایی مستقر هستند تا به نحو مطلوب و با طعمه گذاری های صحیح در محل های شناسایی شده این جانوران را امحا کرده و موجبات رضایت شهروندان را فراهم کنند.

به گفته این مقام مسئول ، در راستای مبارزه با جانوران مضر شهری در آبان ماه سال جاری برنامه ریزی های ویژه ای صورت گرفته است تا شاهد کاهش این جانوران در سطح محلات 13 گانه منطقه باشیم.

سارویی در پایان تصریح کرد : بسیاری از شهروندان متقاضی حضور اکیپ های مبارزه با جانوران موذی در منازل شان هستند که این امر به دلایلی از قبیل آلوده سازی محیط خانه شهروندان و همچنین شباهت طعمه ها با تنقلات خوراکی امکان پذیر نیست و ممکن است تبعات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب