امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12368 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۶:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سخنگوی ناجا تشریح کرد؛

هلاکت عاملان حادثه تجاوز به یک زن در تهران

خبرایران: سخنگوی ناجا به بیان جزئیات پرونده تجاوز در شمال شرق کشور پرداخت و گفت: عاملان تجاوز در عملیات تعقیب و گریز در تهران به هلاکت رسیدند.
هلاکت عاملان حادثه تجاوز به یک زن در تهران

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگو و معاون اجتماعی نیروی انتظامی در گفتگو یی، به بیان آخرین جزئیات پرونده تجاوز در شمال شرق کشور پرداخت و اظهار داشت: چندی پیش دو مجرم در یکی از استان‌های شمال شرق کشور، مرتکب چندین فقره جرم، تعدی و قتل با سلاح کلاشینکف و تجاوز به عنف شده بودند، که فقط یکی از آنها 12 مورد سابقه زندانی در پرونده‌اش داشت.

سخنگوی نیروی انتظامی به تجاوز این افراد به خانمی در جلوی چشمان همسرش اشاره و تصریح کرد: به دستور و با مجوز دستگاه قضایی این افراد تحت تعقیب کارآگاهان زبده پلیس قرار گرفتند و سرانجام ردپای این افراد جانی، مجرم و تبهکار در حوالی تهران به‌دست آمد.

سردار منتظرالمهدی ادامه داد: مأموران پرونده ضمن هماهنگی مجدد و اخذ نیابت قضایی برای دستگیری آنها وارد عمل شدند، اما این تبهکاران در مواجه با پلیس مقاومت کرده و با قمه قصد حمله به سمت مأمورین را داشتند.

این مقام ارشد نیروی انتظامی افزود: از آنجا که بیم استفاده از سلاح و تیراندازی توسط این افراد تبهکار می‌رفت، مأموران ناگزیر به تیراندازی شده که 2 تن از تبهکاران جانی در صحنه کشته شده و نفر سوم نیز بعد از رساندن به بیمارستان جان باخت.

سخنگوی نیروی انتظامی خطاب به تبهکاران تأکید کرد: افراد تبهکار به گوش و به هوش باشند؛ چرا که پلیس با کسانی که به جان، مال و ناموس مردم رحم نکنند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

برپایه این گزارش یک سرباز نیز با این تبهکاران همراه بود که اقرار کرده ارتباطی با آنها نداشته و در حال حاضر پلیس مشغول بررسی این موضوع است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب