امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12340 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری مراسم اختتامیه ارزیابی جایزه ملی کیفیت؛

منطقه 22 در مسیر نهضت ملی کیفیت ایران

خبرایران: جلسه اختتامیه ارزیابی جایزه ملی کیفیت ایران در منطقه 22 شهرداری تهران برگزار گردید.
منطقه 22 در مسیر نهضت ملی کیفیت ایران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22 پس از حضور ممیزان و ارزیابان جایزه ملی کیفیت در منطقه و برگزاری جلسه با دکتر مولایی شهردار منطقه، دیدار و گفتگو از معاونت ها و ادارات گوناگون داشتند.

مهندس اکبری سر ارزیاب دبیرخانه جایزه ملی کیفیت ایران ضمن تشریح فرآیند دریافت جایزه ملی کیفیت و نحوه دستیابی سازمانها به آن از طریق مدل INQA را مسیری برای حرکت مستمر به سوی موفقیت پایدار  بر شمرد و عاملی انگیزشی در جهت ایجاد هر چه بیشتر رقابت کیفی در بین سازمانها دانست. وی تعهد مدیریت ارشد در شهرداری منطقه 22 به کیفیت را «توجه ویژه» اعلام کرد که با سختکوشی و جدیت خاص به ارتقای کیفیت در شهرداری منجر گردیده است.

بخشهای ملاقات مردمی، تدوین بودجه، آگاهی رسانی آموزشی و فرهنگ سازی  نیز از بخشهای خوب سازمان منطقه 22 معرفی شدند. منطقه 22 به همراه یکی دیگر از مناطق به عنوان پیشگامان در  بین مناطق 22 گانه شهرداری تهران هستند که پس از اجرای سیستم نامزد جایزه ملی کیفیت در مرحله «اهتمام به کیفیت» قرار دارند و تا 2 هفته دیگر نتایج این بررسی ها از طریق کمیته ملی کیفیت ایران وابسته به سازمان استاندارد ایران اعلام خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب