امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12334 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

انجام خریدهای رایتل، بدون نیاز به حضور فیزیکی با استفاده از روش­های غیر­حضوری

خبرایران: هم­میهنان گرامی می­توانند تمامی خریدهای رایتلی خود را بدون نیاز به مراجعه فیزیکی و از طریق روش­های غیر­حضوری انجام دهند.
انجام خریدهای رایتل، بدون نیاز به حضور فیزیکی با استفاده از روش­های غیر­حضوری

به گزارش  خبرایران از روابط عمومی رایتل، این اپراتور در حال حاضر سیم­کارت دایمی، اعتباری، دیتا، دانگل، رای­فای و نرم افزارهای کاربردی را در سبد محصولات خود دارد.

براساس این گزارش علاقه مندان به تهیه محصولات رایتل می­توانند به دو روش حضوری و غیر­حضوری نسبت به تهیه کالای مورد نیاز خود اقدام کنند. علاقه مندان به تهیه محصولات این اپراتور می­توانند علاوه بر کانال­های فروش حضوری از طریق کانال فروش غیر­حضوری رایتل نیز  اقلام مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

در روش حضوری متقاضی می­تواند با مراجعه به نمایندگی­ها و یا دفاتری که محصولات رایتل را ارایه می­کنند نسبت به خرید و یا فعالسازی محصول خود اقدام کند.

براساس این خبر، علاوه بر روش خرید حضوری امکان خرید انواع سیم­کارت­های رایتل در قالب طرح­های ویژه و متنوع این اپراتور به منظور پوشش سلایق و نیازهای کاربران مختلف از طریق غیر­حضوری نیز فراهم شده است.

شایان ذکر است سهولت در خرید، پرداخت آسان و تحویل پستی رایگان از مزایای خرید اینترنتی محصولات رایتل است. سفارشات اینترنتی ظرف مدت حداکثر 5 روز کاری از طریق پست به آدرس مشتری در سراسر ایران تحویل شده و پیگیری خرید و رهگیری بسته­ها از طریق کدرهگیری پستی در وب­سایت رایتل امکان­پذیر است.

همچنین از طریق روش­های غیرحضوری مشترکین دایمی، اعتباری و دیتای رایتل می­توانند نسبت به خرید شارژ و بسته های مصرفی اقدام نمایند.

شایان ذکر است مشترکین دایمی می­توانند از طریق وب­سایت رایتل و استفاده از کدهای دستوری (USSD)  نسبت به خرید بسته اقدام کنند.

گفتنی است مشترکین اعتباری و دیتا نیز می­توانند از طریق وب­سایت رایتل و همچنین استفاده از کدهای دستوری( USSD ) نسبت به خرید شارژ و بسته اقدام کنند.

لازم به ذکر است فعال­سازی بسته­ها برای تمامی مشترکان از طریق سامانه پیام کوتاه 2020 امکان پذیر است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب