امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12295 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۹:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در سمینار تخصصی پمپ در صنعت ساختمان مطرح شد؛

استفاده از پمپ‌های کم مصرف و سازگار با محیط زیست، ضرورت امروز صنعت ساختمان‌سازی ایران

خبرایران: سمینار تخصصی «پمپ در تأسیسات ساختمانی» با مشارکت و همکاری دو مجموعه، ویلو آلمان و سوپر پایپ صبح روز پنج‌شنبه در سالن همایش رایزن برگزار شد.
استفاده از پمپ‌های کم مصرف و سازگار با محیط زیست، ضرورت امروز صنعت ساختمان‌سازی ایران

به گزارش خبرایران از مؤسسه دیده‌بان آی‌تی، در این سمینار تخصصی تلاش بر آشنایی  مهندسین مشاور ، کارشناسان و متخصصین ایرانی با آخرین دستاوردها و تولیدات نوین صنعت پمپ از رهگذر معرفی محصولات و خدمات شرکت ویلو بوده است.به همین منظور سخنرانی‌هایی با محوریت کاربری پمپ‌های ویلو،مجموعه های بوستر پمپ های ویلو، پمپ‌های سیرکولاتور و نرم‌افزار انتخابی پمپ ویلو ارائه شد. در ابتدای سمینار مهدی یوسفی، مدیرفروش و بازاریابی شرکت سوپر پایپ؛ از مجموعه تولیدات و خدمات ارائه شده توسط شرکت ویلو به عنوان راهکاری جامع برای پاسخ‌گویی به چالش‌های صنعت ساختمان و به ویژه پروژه‌های مسکونی و تجاری یاد کرد. وی بهره‌گیری از این تولیدات و محصولات را شیوه‌ای مناسب برای مرتفع کردن بسیاری از مشکلات حوزه آب و انرژی در کشور دانست.

در ادامه عامر مقبل مدیر منطقه ای خاورمیانه ویلو توضیحات بیشتری در مورد شرکت ویلو و شعبه ویلو در خاورمیانه در امارات متحده عربی  و حوزه فعالیت آن در کشورهای  ایران ، مصر ، امارات متحده عربی ، عمان  و کویت ، عربستان سعودی ، بحرین قطر و یمن ارائه نمود .

 سپس دیمیتری دمیتسنکو  از مدیران  شعبه ویلو درروسیه به بیان ویژگی‌های اصلی تولیدات این مجموعه پرداخت . دیمیتری دمیتسکنو  رویکرد آینده ‌نگر، تمرکز جدی بر تحقیق و توسعه و توجه به محدودیت منابع تجدید ناپذیر را به عنوان ویژگی‌های بنیادین محصولات ویلو مطرح کرد. به گفته وی: ارائه محصولاتی که ضمن صرفه‌جویی در مصرف انرژی و سازگاری قابلیت کاربری آسان و راحت برای مصرف‌کننده داشته باشد هموراه مورد توجه این شرکت بوده است. به همین منظور، تولید پمپ‌های کم مصرف و پربازده برای سیستم‌های گرمایش، تهویه مطبوع، آب‌رسانی و دفع فاضلاب با ساختاری جدید و دارای اجزایی یکپارچه برای این شرکت هموراه اولویت داشته است.

دیگر سخنرانان شرکت‌کننده در این سمینار روح الله ترابی و سجاد آشوری، هر یک به بیان مجموعه ویژگی‌ها و خصوصیات پمپ‌های تولیدی شرکت ویلو پرداختند. استفاده از محصولاتی که ضمن پاسخگویی به نیازهای امروز صنعت‌گران و مهندسان ایرانی مطابق با محیط زیست و حافظ انرژی‌های تجدید ناپذیر باشند در محوریت این سخنرانی‌های قرار داشت. با توجه به آنچه در خصوص ویژگی‌های پمپ‌ های ویلو گفته شد، به نظر می‌رسد این محصولات بتوانند بخشی از موانع و مشکلات صنعت پمپ به ویژه در صنعت ساختمان را مرتفع سازند.

یکی از دلایل اصلی این امر سابقه طولانی مدت شرکت ویلو در این عرصه است. شرکتی با تجربه  140 ساله که در حال حاضر به یکی از بزرگ‌ترین و برترین تولیدکنندگان پمپ و سیستم‌های پمپاژ برای ساختمان‌ها و پروژه‌های کوچک و بزرگ بدل شده است. فعالیت‌های ویلو در این عرصه تا جایی ادامه داشته است که رهبری بازار در بخش تولیدات مرتبط گرمایش، تهویه و سرمایش را در دست گرفته و موفق به تولید بیش از 15 هزار گونه پمپ شده و دارای  بیش از 60 شرکت زیر مجموعه و 15 کارخانه  و در حدود هفت هزار پرسنل در سراسر دنیا می باشد.

در انتهای این سمینار،  عامر مقبل، مدیر منطقه ای  خاورمیانه ویلو و  محمد میانجی، مدیر فروش ایران ویلو ضمن ابراز رضایت  فراوان از همکاری با سوپر پایپ و لوح سپاسی را به آقای مهدی  یوسفی هدیه کردند. لازم به ذکر است، این دو مجموعه در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تأسیسات که از 25 لغایت 28 مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود با یکدیگر همکاری خواهند داشت و در سالن 6 پذیرای علاقه‌مندان و فعالین عرصه تأسیسات خواهند بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب