امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12283 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل آب معدنی دماوند خبرداد؛

بحران از تلگرام مدیرروابط عمومی وزارت نفت باعنوان «دماوند را تحریم کنید» آغازشد/رشوه ندادیم/ هیچ سندی مبنی بر آلوده بودن آب ما وجود ندارد/دماوندهیچ گونه نتیجه رسمی از سازمان غذا و دارو دریافت نکرده/ توقف خط تولید دماوند به صنعت ایران ضربه زد

خبرایران: میشل راساکایو مدیرعامل آب معدنی دماوند با بیان اینکه طی آزمایشات مختلف و اسناد موجود هیچ گونه آلودگی در آب های آشامیدنی دماوند وجود ندارد، گفت: آب آشامیدنی دماوند همیشه عاری از آلودگی بوده، هست و خواهد بود و توقف خط تولید دماوند به صنعت ایران ضربه زد.
بحران از تلگرام مدیرروابط عمومی وزارت نفت باعنوان «دماوند را تحریم کنید» آغازشد/رشوه ندادیم/ هیچ سندی مبنی بر آلوده بودن آب ما وجود ندارد/دماوندهیچ گونه نتیجه رسمی از سازمان غذا و دارو دریافت نکرده/ توقف خط تولید دماوند به صنعت ایران ضربه زد

 به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «شفاف مثل آب» با موضوع آلوده بودن آب آشامیدنی دماوند که حدود یک ماه پیش از سوی سازمان غذا و دارو مطرح شده صبح امروز یکشنبه26 مهرماه 94با حضور«میشل راساکایو» مدیرعامل آب معدنی دماوند و اصحاب رسانه درهتل پارسیان تهران برگزار و دراین نشست خبری مدیرعامل آب معدنی دماوند در خصوص عامل دردسرساز شدن آب معدنی دماوند، اظهارداشت: یکی از عامل های اصلی اختلاف فرهنگی است که باعث دردسرساز شدن آب معدنی دماوند شده و بحران خبری این موضوع نیز از سوی وزارت نفت آغاز شد و احتمال اینکه از وزارت نفت شکایت کنیم وجود دارد.

مدیر عامل شرکت آب معدنی دماوند شکایت از روابط عمومی وزارت نفت را یکی از راه های پیگیری بحران خبری ایجاد شده برای این شرکت اعلام کرد وگفت : بحران خبری دماوند از انتشار خبر «دماوند را تحریم کنید» در تلگرام مدیر روابط عمومی وزارت نفت آغاز شد و دراین رابطه احتمال پیگیری آن از سوی شرکت دماوند وجود دارد.

وی درباره نتایج آزمایشگاه آبهای آشامیدنی دماوند گفت: دماوند هیچ گونه نتیجه رسمی از سازمان غذا و دارو دریافت نکرده است. این درحالی است که مدیران شرکت دماوند در اقدامی جداگانه محصولات خود را به آزمایشگاه های معتبر داخلی و خارجی سپرده اند و از آن تأییدیه دریافت کرده اند.

میشل راساکایو افزود: تذکر شفاهی سازمان غذا و دارو منجر به سوء برداشت برای مدیران شرکت دماوند شد و به این ترتیب شرکت مجبور به توقف خط تولید برای 30روز شد.

وی درباره اختلاف نظر سازمان غذا و دارو و سازمان ملی استاندارد برای تأیید محصولات دماوند گفت: این اختلاف مربوط به این دو دستگاه نظارتی است و ما نمی توانیم درباره آنها صحبتی کنیم و این در حالی است که شرکت دماوند تاکنون هیچ جواب رسمی از آزمایشگاه های این دو نهاد نظارتی دریافت نکرده است.

مدیرعامل شرکت دماوند درباره تردید و شائبه رسانه ها و افکار عمومی در مورد اظهار نظرهای متفاوت درباره کیفیت محصولات این شرکت گفت: شرکت دماوند به تمام دستگاه های نظارتی احترام می گذارد و در این میان برای تغییر نظر این دستگاه ها حرفی از رشوه وجود ندارد و اگر سازمان غذا و دارو نتایج آزمایش های خود را به این شرکت ارائه می داد به طور قطع این مشکل پیش نمی آمد.

وی درباره برنامه های بعدی این شرکت گفت: هم اکنون بازگشت به بازار و یافتن جایگاه قبلی از اولویت های این شرکت است چرا که خط تولید و فروش آب آشامیدنی دماوند به مدت 30روز متوقف شده است.

راسکائو در ادامه در خصوص این که چرا خط تولید دماوند با دستور سازمان غذا و دارو متوقف شد گفت: ما از وزارت بهداشت فقط تذکر شفاهی گرفته بودیم و در نتیجه به دلیل اینکه به جمع آوری آب دماوند از بازار مبادرت نکردیم در نتیجه همین سوء تفاهم باعث شد که سازمان غذا و دارو دستور توقف خط تولید آب آشامیدنی دماوند را صادر کند.

مدیر عامل شرکت آب آشامیدنی دماوند در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص چرب شدن سبیل ارگان های مذکور از جمله سازمان استاندارد و سازمان غذا و دارو که منجر به بازگشت سریع و البته شبهه برانگیز دماوند به بازار شد، گفت: این اختلاف نظر مربوط به دستگاه های نظارتی است و جواب این سوالات را که چرا اختلاف نظر بین دو ارگان هست، را از خود این دو دستگاه بگیرید چراکه ما فقط به جای خودمان حرف میزنیم.

وی با بیان این مطالب با تاکید خبرنگاران بر موضوع دادن حق السکوت به ارگان ها گفت: ما به هیچ ارگانی پولی پرداخت نکرده ایم و به هیچ عنوان بحث دادن رشوه در این موضوع مطرح نیست.

بنابراین گزارش، نشست خبری مدیر عامل فرانسوی آب معدنی دماوند که به زبان انگلیسی توضیحات خود را ارائه می داد با حاشیه های جالبی همراه بود. نخست اینکه تولید آب معدنی دماوند 30 روز است متوقف شده و این شرکت در نشست خبری از خبرنگاران با آب معدنی دماوند تولید 13 شهریورماه پذیرایی کرد. ضمن اینکه دومین حاشیه این نشست خبری پرسش یکسان خبرنگاران در مورد استاندارد شدن یکباره این آب معدنی بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب