امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1222 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز؛

13 سینمای حوزه هنری به سیستم پخش دیجیتال مجهز می شود

خبرایران : محمود كاظمی با نام بردن از 13 سینمای حوزه هنری در تهران و شهرستان های كشور از تجهیز این سینماها همزمان با سی و دومین جشنواره فیلم فجرخبر داد.
13 سینمای حوزه هنری به سیستم پخش دیجیتال مجهز می شود

به گزارش خبرایران به نقل از حوزه هنری، محمود كاظمی مدیرعامل موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه در خصوص فعالیت های این موسسه اظهار داشت: حوزه هنری یكی از نهادهای تخصصی در حوزه فرهنگ است كه در زمینه سینما با داشتن 80  سالن سینما در سراسر كشور و در مجموع 106 سالن نمایش در زمینه تولید، توزیع، نمایش و سینماداری فعالیت می كند و موسسه بهمن سبز نیز در همین راستا  علاوه بر موارد فوق بر ساخت سینما و ارتقای پخش آثار سینمایی به فعالیت می پردازد. 

كاظمی در خصوص برنامه های در دست اجرای موسسه بهمن سبز اظهار داشت: تجهیز سینماهای حوزه هنری به سیستم دیجیتال به كمك «سینما شهر» یكی از برنامه های در دست اجراست كه در فاز اولیه تعداد 13 استان برای اولین بار در حوزه هنری به سیستم دیجیتال مجهز می شوند. 

وی در ادامه این سینماها را «سینما ایران» ارومیه، «سپهر» ساری، «بهمن» زنجان، «29 بهمن» تبریز، «استقلال» خرم آباد، «آفریقای» مشهد، «بهمن» بوشهر، «بهمن» قزوین، «اكسین» اهواز، «بهمن» شهركرد، «بهمن» سنندج، «سعدی» شیراز و «قدس» همدان در شهرستان ها  و «استقلال، سپیده و بهمن» را در تهران ذكر كرد كه مقرر است در جشنواره فیلم فجر 92 به سیستم پخش دیجیتال مجهز شوند.

وی از سایر اقدامات موسسه بهمن سبز به برندسازی سینماهای حوزه هنری اشاره كرد و عنوان داشت: سینماهای درحد استانداردی مثل سینما «بهمن» سنندج، «آزادی» تهران، «آزادی» كرمانشاه، «سپاهان»اصفهان، «بهمن» ملایر در دست برند شدن قرار دارند.

همچنین از اقدامات دیگر این موسسه، توسعه سالن های نمایش حوزه هنری است كه در مرحله عملیاتی قرار دارد. 

مدیرعامل موسسه بهمن سبز ادامه داد: برخی از سینماهای حوزه هنری قابلیت طراحی چند ساله شدن را دارا هستند،در این خصوص سینما ایران و فلسطین شیراز به 5 سالن نمایش تقسیم می شود و سینما 29 بهمن تبریز هم به سه سالن نمایش تقسیم خواهد شد. 

كاظمی كمك استاندارهای استان های مربوطه، سینماشهر و حوزه هنری را در ارتقای سالن های سینمای كشور موثر خواند و گفت:همچنین از 7 بهمن ماه بالا بردن سطح آموزش مدیران امور سینمایی و مدیران سینماها را برای به روز شدن سینماها و توجیه بیشتر كاركنان مراكز سینمایی در دستور كار داریم.

بحث تبلیغات با توجه به دیده شدن سینمای متعهد و ارزشی در كنار سینمای بدنه اهمیت خاصی می یابد در این زمینه  چند سالی است این موسسه در بخش پخش از حالت سنتی خارج شده و تبلیغات شهری، معابر، مترو، مطبوعات، رسانه های دیداری، سایت های فرهنگی مختلف انقلابی اهمیتی دوچندان یافته است.

وی تاثیر تبلیغات در فروش چندبرابری فیلم ها را بسیار بالا خواند وافزود: با به كار بردن راه های تبلیغاتی جدید فروش ها چند برابر شده است.

وی نگاه به تبلیغات را علاوه بر دیده شدن فیلم های اخلاقی و متعهد سینمایی، احترام به تهیه كننده ای دانست كه فیلم را به امانت سپرده و باید به نحو احسن به نمایش درآید

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب