امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12203 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حمایت همراه اول از نخستین مسابقات طراحی صنعتی ایران

خبرایران: نخستین مسابقات طراحی صنعتی ایران، با حمایت همراه اول و با حضور جمعی از مسؤولان، نمایندگان مجلس و اساتید دانشگاه برگزار شد.
حمایت همراه اول از نخستین مسابقات طراحی صنعتی ایران

به گزارش خبرایران، مراسم اختتامیه این مسابقات روز شنبه ۱۸ مهر ماه در مجموعه فرهنگی سرچشمه تهران برگزار شد و برندگان در دوازده رشته مختلف طراحی صنعتی، شامل«ارتباطات و سیستم های تعاملی»، «روشنایی»، «ایمنی و امنیت»، «بهداشت و سلامت»، «ورزش، آموزش و سرگرمی»، «وسایل نقلیه»، «لوازم اداری»، «طراحی شهری»، «لوازم منزل»، «اثاث، مبلمان و دکوراسیون»، «بسته بندی» و «طراحی پوشاک و زیورآلات» جوایز خود را دریافت کردند.

هدف از برگزاری این مسابقات، ارتباط هرچه بیشتر صنعت و دانشگاه، انگیزه دهی به طراحان ایرانی در جهت طراحی برای بازار داخلی، انگیزه به تولیدکنندگان داخلی برای بالابردن کیفیت محصولات، شناخت و جذب طراحان مستعد در بازار داخلی، ارتقاء کیفی محصولات داخلی، ایجاد محیط رقابت سالم بین کارخانجات، ایجاد محیط رقابت سالم بین طراحان و معرفی محصولات برتر مصرف کنندگان عنوان شده است.

همراه اول اعلام کرد، در راستای مسؤولیت اجتماعی خود جهت کمک به طراحان و تولیدکنندگان داخلی، از نخستین دوره مسابقات طراحی صنعتی ایران، حمایت کرده است.

گفتنی است، در مراسم اختتامیه، شرکت ارتباطات سیار ایران تندیس ویژه این همایش را دریافت کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب