امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12192 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در راستای اجرای کمپین آسمان آبی زمین پاک

محله مینابی منطقه 15 مجری طرح آموزش جهادی محله ای شد

خبرایران : طرح آموزش جهادی محله ای با محوریت آسمان آبی زمین پاک در محله مینابی ناحیه یک منطقه 15 اجرا شد.
محله مینابی منطقه 15 مجری طرح آموزش جهادی محله ای شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابراهیم نوروزی شهردار ناحیه یک منطقه 15 با اعلام مطلب فوق افزود: طرح یادشده به صورت ابتکاری با محوریت روابط عمومی و مشارکت سه معاونت اجرایی حمل و نقل و ترافیک، امور شهری و محیط زیست و اجتماعی و فرهنگی منطقه به منظور افزایش مشارکت مردم و ایجاد دغدغه در آنان و همچنین مشاهده و سنجش تغییر رفتار و گفتار آنان به اجرا درآمد.

به گفته وی پیش از آغاز طرح 20 تخته بنر اطلاع رسانی جهت آگاهی بخشی شهروندان در کوچه های واقع در حدفاصل خیابان های اتابک و نفیس نصب شد و از ساعات ابتدایی صبح روز پنج شنبه مورخ 16 مهرماه تعداد 40 آموزشگر بازیافت و همکاران ناحیه و مسئولین خانه های سرای محله در درب منازل به آموزش شهروندان پرداختند که در مجموع در این روز به 600  خانوار آموزش ارائه شد.

نوروزی با اشاره به آموزش اصناف در طرح یادشده خاطر نشان کرد: در راستای اجرای طرح محله جهادی، آموزشهای تفکیک زباله از مبدا به اصناف این محله نیز ارائه شد که مورد استقبال آنان قرار گرفت.

شهردار ناحیه یک یادآور شد: در این طرح خلاقانه علاوه بر آموزش چهره به چهره شهروندان، با توجه به مصادف شدن اجرای طرح با روز جهانی کودک، گروههای نمایشی خط سفید و بازیافت نیز در پاتوق محله مینابی به اجرای برنامه های مختلف پرداخته و آموزشهای لازم را در قالب نمایش به شهروندان و به ویژه کودکان ارائه دادند.

وی افزود: برگزاری مسابقات مختلف با مضمون "آسمان آبی زمین پاک" و اهدا جایزه به شهروندان و به ویژه کودکان از دیگر برنامه های اجرایی بود .

شایان ذکر است، طرح آموزش جهادی محله ای آسمان آبی زمین پاک پنج شنبه هر هفته در یکی از محلات منطقه 15 به اجرا در می آید که محله مینابی دومین محله منطقه بود که طرح یاد شده در آن با مشارکت و استقبال خوب شهروندان، شورایاران و NGO های محلی برگزار شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب