امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1214 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۹:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رییس سازمان بهزیستی؛

4/4 میلیون نفر ازخدمات بهزیستی بهره مند هستند

خبرایران: همایون هاشمی رییس سازمان بهزیستی کشور گفت : چهار میلیون و400 هزار نفر از خدمات سازمان بهزیستی کشور درامور اجتماعی، توانبخشی و پیشگیری بهره مند هستند.
4/4 میلیون نفر ازخدمات بهزیستی بهره مند هستند

به گزارش خبرایران،«همایون هاشمی» رییس سازمان بهزیستی کشور در دیدار اعضای شرکت کننده دراجلاس سراسری نماز سازمان بهزیستی کل کشور با آیت الله ناصر مکارم شیرازی ازمراجع تقلید اظهارداشت: سازمان بهزیستی تنها نهاد دولتی است که خدمات اجتماعی را به مردم ارائه می دهد و در تلاش هستیم تا خدمات خود به مردم ایران اسلامی را به روز کنیم.

وی ضمن تاکید بر این که مباحث فرهنگی مبتنی بر دین مبین اسلام باید در کنار رسیدگی به مسایل معیشت از اولویت برخوردار باشد،ابراز داشت: توجه به مسایل فرهنگی بسیار حایز اهمیت است ونباید درسایه مباحث معیشتی قرار گیرد.

هاشمی به دراولویت بودن خدمات فرهنگی درمشی سازمانی بهزیستی کشور اشاره کرد وافزود:امسال ازطرف ستاد اقامه نماز کشور به عنوان دستگاه برتر کشوری در حوزه آموزش و تولید محتوای نماز انتخاب شده ایم.

وی گفت:امروز باید ادبیات نوینی در عرصه تولید محتوا برای گروه هایی چون مهدهای کودک ایجاد کنیم تا همه مهدها ازمحتوای آموزشی مبتنی بردین برخوردار شوند.  

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب