امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12137 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

چهارمین دوره جشنواره مشکات در شمال تهران آغاز به کار کرد

خبرایران: افتتاحیه و نخستین شورای آموزشهای شهروندی ستاد منطقه ای چهارمین دوره جشنواره مشکات در شمال تهران آغاز به کار کرد.
چهارمین دوره جشنواره مشکات در شمال تهران آغاز به کار کرد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک در این مراسم که با حضور سید احمد علوی معاون مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، شهرداران، مدیران اجتماعی نواحی ده گانه و مدیران محلات 26 گانه و کارشناسان آموزشهای شهروندی و... برگزار شد با اعلام خبر فوق اظهار داشت : جشنواره مشکات ساختاری ترین جشنواره در شهرداری تهران است و منطقه یک با تمام توان سعی دارد تا بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهد و نتایج حاصل از این جشنواره بسیار مهم است و باید خروجی آن به کار محلات بیاید و این در حالی است که این جشنواره با طرح آسمان آبی –زمین پاک گره خورده است .

کارگران  افزود: ما باید از جشنواره مشکات در قالب یک رقابت ، ایده ، کار ، فعالیت و ماموریت های مدیریت شهری خروجی های مناسب بگیریم و در سال 94 این جشنواره را با موفقیت بهتری به پایان برسانیم.

علوی معاون برنامه ریزی و توسعه اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران نیز در این مراسم گفت:  هر یک از محورهای جشنواره مشکات به عنوان یک جشنواره مجزا با طرح آسمان آبی-زمین پاک در ارتباط هستند و سرای محلات وعده گاه عرضه موقعیتهای آموزشی به شهروندان است و فرهنگ یک جامعه جز از راه آموزش و نهادینه نمودن آن تغییر نخواهد کرد.

وی افزود : هدف از جشنواره مشکات این است که آموزشهای پراکنده سازمان ها ، در غالب یک جشنواره به دل محلات و خانه های علم و زندگی آورده شود تا شهروندان برای آموزش با سازمان های دیگر روبرو نباشند و فقط یک آموزش یکپارچه توسط یک آموزشگر به آنها منتقل شود و زمانی که این همگرایی صورت می گیرد ، هزینه های اجرایی  هم پایین خواهد آمد .

معاون برنامه ریزی و توسعه اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران در ادامه گفت : این جشنواره در 16 سازمان و در 3 گروه سنی کودکان (5تا 11 سال)، نوجوانان (12 تا 17 سال) و جوانان و بزرگسالان(18 سال به بالا) برگزار خواهد شدکه  گروه سنی کودکان در قالب نقاشی ،انشاء ، متن نویسی بر اساس تصاویر ، گروه سنی نوجوانان در قالب عکاسی و تصویر برداری، داستان کوتاه و گروه سنی جوانان و بزرگسال در قالب عکاسی، کاریکاتور ، انیمیشن و شعر می توانند آثار خود را به سرای محلات ارائه دهند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب