امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12123 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برندگان مسابقه #WhyWeLikeZenpad مشخص شدند/بیش از 180 نفر در مسابقه عکاسی ایسوس شرکت کردند

خبرایران: حدود دو هفته پیش بود که ایسوس همزمان با عرضه خانواده تبلت های ZenPad به بازار ایران یک مسابقه عکاسی با نام #WhyWeLikeZenpad در حساب اینستاگرام رسمی خود به آدرس asus_iran برگزار نمود.
برندگان مسابقه #WhyWeLikeZenpad  مشخص شدند/بیش از 180 نفر در مسابقه عکاسی ایسوس شرکت کردند

برای شرکت در این مسابقه کاربران کافی بود تا فقط به رود شو های ایسوس در مراکز کامپیوتری در سراسر ایران می رفتند و به همراه ZenPad موجود در این رود شو ها عکس می گرفتند و یا پس از خرید این محصول از خود و این محصول در حین استفاده عکس می گرفتند برای حساب ایسوس در اینستاگرام ارسال می نمودند که پس از ارسال ، 10 عکس برتر بر اساس لایک انتخاب می شد.

اما این مسابقه در تاریخ 11 مهرماه به پایان رسید و 10 نفر برتر این مسابقات مشخص شدند. اکثر این کاربران از تجربیات خود در حین کار با این محصولات گفتند و از اینکه حس خوبی در ارتباط با این محصول دارند. بیشترین نکاتی که از نظر شرکت کنند گان مطرح می شد طراحی ،زیبایی و جنس بدنه محصول و همچنین کیفیت ساخت آن به همراه کارایی مناسب این سری بوده است. به هر کدام از این برنده ها یک دستگاه تبلت ZenPad اهدا گردید.

ZenPad خانواده جدید تبلت های ایسوس می باشد که از ویژگی های بارزی مانند طراحی زیبا و منحصر به فرد کیفیت ساخت مناسب و همچنین تکنولوژی ها نسل جدید و انحصاری ایسوس مانند VisualMaster بهره می برند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب