امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12111 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امرودی در آیین افتتاح عطرسیب اعلام کرد؛

انقلاب ما و تمامی انقلاب های شیعی ریشه در قیام عاشورا دارند/ کالاهای ارائه شده در عطر سیب امسال بین 25تا30 درصد ارزانتر از بازار است/ حمایت از تولیدات ملی ، ابتکارات و کارآفرینان کشور در سیزدهمین نمایشگاه عطرسیب

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: انقلاب ما و تمامی انقلاب های شیعی ریشه در قیام عاشورا دارند . نمایشگاه عطر سیب نیز احیاگر این محتوا در هیات های مذهبی است.
انقلاب ما و تمامی انقلاب های شیعی ریشه در قیام عاشورا دارند/ کالاهای ارائه شده در عطر سیب امسال بین 25تا30 درصد ارزانتر از بازار است/ حمایت از تولیدات ملی ، ابتکارات و کارآفرینان کشور در سیزدهمین نمایشگاه عطرسیب

به  گزارش خبرنگارخبرایران، آیین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه عطرسیب صبح امروز 11 مهرماه 1394 با حضور«محمدباقرقالیباف» شهردار تهران ،«حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، مهندس«مجتبی عبداللهی» معاون خدمات شهری شهرداری تهران ، «سردار محسن کاظمینی» فرمانده سپاه تهران بزرگ  ،«حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده» رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران،«حجت الاسلام والمسلمین» خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران شهری و اصحاب رسانه دربوستان ولایت تهران برگزار و دراین مراسم «حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی» ضمن تبریک به مناسبت عید غدیر خم و با یادآوری فاجعه منا اظهارداشت: انقلاب ما و تمامی انقلاب های شیعی ریشه در قیام عاشورا دارند . نمایشگاه عطر سیب نیز احیاگر این محتوا در هیات های مذهبی است و سیزدهمین نمایشگاه عطرسیب جریان محتوایی و فکری را در هیات های مذهبی رقم می زند.

حجت الاسلام و المسلمین امرودی تصریح کرد: ما تلاش کردیم تا به اصولی که حضرت آقا درخصوص ایام محرم و صفر تاکید کردند توجه ویژه ای داشته باشیم و این اصول را به گسترده ترین و عظیم ترین شکل بازنمایی کنیم تا تمامی عزیزانی که به یادگیری مکتب حسینی می پردازند، بتوانند از آن بهره ببرند .

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال با تاکید بر حمایت از تولیدات ملی ، ابتکارات و کارآفرینان کشور برگزار می شود، افزود: کیفیت کالاهایی که دراین نمایشگاه عرضه می شود از بهترین هاست و ما برای الگوی مصرف هدفگذاری کردیم تا از محصولات شرکت های دانش بنیان و نخبگان در حوزه های محتوای و فنی هیات ها استفاده شود .

وی عنوان داشت: سیزدهمین نمایشگاه عطرسیب در فضایی به مساحت 12 هزار مترمربع برگزار می شود و قرار است 5 قلم کالا در9 سالن عرضه شود و نمایشگاه امسال علاوه بر جنبه نمایشگاهی از کارکرد فروشگاهی نیز برخوردار است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در پایان ضمن تقدیر از سازمان فرهنگی، هنری و تبلیغات اسلامی و شرکت شهروند برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه خاطرنشان کرد: از شهردار تهران تشکر ویژه می کنم چرا که پیگیری های ایشان موجب شد تا نمایشگاه امسال با بهترین کیفیت برگزارشود.

وی تاکید کرد: شرکت شهروند و دیگر ارائه دهندگان کالا در نمایشگاه  به فکر سود نبوده اند و به طوری که کالاهای ارائه شده در عطر سیب امسال بین 25تا30درصد ارزانتر از بازار است.

امرودی به برپایی نمایشگاه های حج عاشورایی،اربعین حسینی اشاره و یاآورشد: در نظر داریم تا بسته های فرهنگی شامل کتاب های مذهبی از جمله کتاب صلوات خاصه توزیع شود و از بهترین تعزیه های تهران دعوت شده تا در نمایشگاه عطر سیب فعال باشند و طی نذر فرهنگی در بیش از 2700 نقطه تهران به شعاع میدان صدمتر اذان به صورت آفلاین و در بیش از 800نقطه به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه سال گذشته از 25هزار هیات در تهران حمایت شد، گفت: پیش بینی می کنیم امسال این تعداد افزایش یابد.

 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب