امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12106 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معرفی داوران بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر «سوره ماه»

خبرایران: سه کارشناس تئاتر، امروز و همزمان با آغاز به کار بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه ۲۱ اثر نمایشی را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.
معرفی داوران بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر «سوره ماه»

به گزارش خبرایران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، ایرج راد، علی‌اصغر همت و محمدعلی خبری، سه کارشناس تئاتری هستند که داوری آثار بیست و چهارمین جشنواره تئاتر «سوره ماه» را به عهده گرفتند.
هیئت داوران بیست و چارمین جشنواره تئاتر «سوره ماه»، به مدت یک هفته ارزیابی 21 اثر نمایشی شامل 9 نمایش تهرانی و 11 نمایش منتخب جشنواره‌های منطقه‌ای تئاتر «سوره ماه» را به انجام خواهند رساند.
این گزارش حاکی از آن است که سه اثر نمایشی نیز از سه کارگردان پیشکسوت تئاتر شامل مریم معترف، حمید ابراهیمی و ابراهیم آبادی نیز در این دوره از جشنواره در بخش میهمان به روی صحنه خواهد رفت.
همچنین دو نمایش نیز بر طبق سیاست‌های مرکز هنرهای نمایشی مبنی بر اهتمام به تئاتر کاربردی و مشارکتی از سوی سازمان امور زندان‌ها و شرکت پایانه‌های نفتی در بخش غیررقابتی جشنواره به اجرا درخواهند آمد.
یادآور می‌‎شود، بیست و چهارمین جشنواره تئاتر «سوره ماه» از امروز در حوزه هنری آغاز به کار می‌کند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب