امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12096 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد خبرداد؛

رونمایی از شهاب سنگ 5 میلیاردساله در بزرگترین آسمان نمای خاورمیانه

خبرایران: اردشیر نوریان مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد از رونمایی شهاب سنگ پنج میلیارد ساله همزمان با سالگرد افتتاح گنبد مینا در بزرگترین آسمان نمای خاورمیانه خبر داد.
رونمایی از شهاب سنگ 5 میلیاردساله در بزرگترین آسمان نمای خاورمیانه

اردشیر نوریان، با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: در آستانه سالگرد افتتاح بزرگترین آسمان نمای خاورمیانه برنامه ها و مناسبت های متنوع علمی-فرهنگی تدارک دیده شده که با همکاری نهادهای علمی و تخصصی اجرا خواهد شد و مهمترین این برنامه ها رونمایی از شهاب سنگ پنج میلیارد ساله است که در کویر لوت کشف شده و به همین مناسبت یک ماکت واقعی در ابعاد کوچکی از کویر لوت هم در گنبد مینا اجرا شده تا میزبان همیشگی این شهاب سنگ با ارزش باشد.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد تاکید کرد: در یک سال گذشته تا پایان تابستان گنبد مینا میزبان بیش از 40 هزار نفر از دانش آموزان ، دانشجویان و علاقمندان به نجوم و علوم مختلف بوده است که امیدواریم در سال دوم فعالیت این مرکز علمی به میزان استقبال و همچنین تنوع برنامه ها افزوده شود.

بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، نوریان ادامه داد: امیدواریم در مراسم سالگرد افتتاح گنبد مینا و رونمایی از این شهاب سنگ بی نظیر چهره های علمی کشور، مسولین، اساتید و کارشناسان این حوزه حضور داشته باشند

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب