امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12089 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مولایی در نشست فصلی ائمه جماعات مساجد منطقه 22؛

شهدای نیروی دریایی سپاه پاسداران در جشنواره آبی ترین وصال تجلیل خواهند شد

خبرایران : نشست فصلی ائمه جماعات مساجد همزمان با نشست تخصصی با دبیران شورایاری منطقه 22 برگزار گردید.
شهدای نیروی دریایی سپاه پاسداران در جشنواره آبی ترین وصال تجلیل خواهند شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22 ، نشست فصلی ائمه جماعات مساجد منطقه 22 با حضور حجت الاسلام صادق زاده رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، میرشاه ولد رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید مطهری، نیک نژاد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، مولایی شهردار منطقه، ائمه جماعات مساجد منطقه 22، دبیران شورایاری محلات 12 گانه همچنین معاونین و مدیران شهری منطقه 22 برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام صادق زاده رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران از تحویل زیارت نامه به مساجد شهر تهران مناسبت ولادت حضرت علی (ع) خبر داد و اظهار داشت:" که تحویل بنر، ریسه های پارچه ای جهت نمای مناسبتهای ماه ذیحجه و همچنین اینفوگراف غدیر و اعمال مستحب روز غدیر در برنامه کار قرار دارد."

وی در خصوص رسالت های سراهای محله نیز عنوان داشت که این سراها دو رسالت بر دوش دارند که اولاً کاستی های محل خود را جبران کنند و از آن مهمتر آنکه مشکلات اجتماعی را شناسایی کنند.

شایق معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 نیز طی سخنانی در خصوص انتخاب مدیران محله از مشارکت فعال شهردار منطقه و انجام مصاحبه توسط ایشان با تک تک کاندیداها خبر داد و از تعامل بالای شهردار منطقه 22 با حوزه اجتماعی تقدیر نمود و توضیحاتی در راستای چگونگی برگزاری جشنواره را ارایه کرد.

مولایی شهردار منطقه 22 نیز ضمن تسلیت در خصوص فاجعه منا، هفته دفاع مقدس را نیز تبریک گفت و در خصوص برنامه های مرتبط با جشنواره آبی ترین وصال که با مشارکت نیروی دریایی سپاه پاسداران همزمان با عید غدیر در دریای شهدای خلیج فارس آغاز می شود، مطالبی را بیان داشت.

وی اضافه کرد که دکتر قالیباف، دریاچه شهدای خلیج فارس را محل مناسب برای معرفی مجاهدت های نیروی دریایی سپاه پاسداران دانسته اند و شهروندان گرامی در این ایام می توانند از برنامه های خاص و جذابی که توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران، موسسه اوج، سپاه، بسیج و... در نظر گرفته اند، استفاده کنند.

در انتهای جلسه نیز حجت الاسلام میرشاه ولد رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید مطهری از اقدامات مولایی شهردار منطقه 22 حمایت نموده و ضمن ابراز رضایت ایشان را فردی بسیجی، مخلص و بزرگوار دانست.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب