امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12088 تاریخ انتشار: جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سودابه هاشم نژاد اعلام کرد؛

3 هزار کودک در طرح غنچه های شهرمحلات شمال تهران قرارگرفتند

خبرایران: بیش از 3 هزار و 850 کودک در مقطع سنی تا 5 سال در محلات شمال تهران شناسایی و در طرح غنچه های شهر قرار گرفته اند.
3  هزار کودک در طرح غنچه های شهرمحلات شمال تهران قرارگرفتند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سودابه هاشم نژاد مدیر اداره امور بانوان شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: طرح بهترین ها برای غنچه های شهر با هدف  ایجاد روحیه شادی و نشاط و فراهم ساختن فرصت آموزشهای مورد نیاز گروه سنی تا 5 سال، رشد آگاهی های عمومی خانواده های دارای این گروه سنی ، جریان سازی فرهنگی توجه به کودک در سطح مناطق و محلات،  معرفی استانداردهای مورد نیاز کودک در حوزه مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری تهران در این زمینه است.

وی روز جهانی کودک و برگزاری جشنواره بهترین ها برای طرح غنچه های شهر را یکی از برنامه های این طرح دانست و تصریح کرد: به مناسبت روز جهانی کودک و با هدف ايجاد روحيه شادي و نشاط برای اعضاي طرح غنچه هاي شهر و خانواده هايشان و توجه به تحكيم بنيان خانواده ، جشنواره بهترین ها برای غنچه های شهر روز شنبه 11 مهر  از ساعت13 - 10  در سالن آمفی تئاتر سرای محله تجریش برگزار می شود.

مدیر امور بانوان شهرداری منطقه یک خاطر نشان ساخت : این برنامه با حضور حداقل 200 نفر از اعضای طرح غنچه های شهر برگزار می شود و شامل برنامه های هنری ویژه کودک اعم از نمایش عروسکی، گروه سرود، اجرای برنامه های تفریحی شاد ، مسابقات ورزشی، هنری و... است

وی  سخنرانی آموزشی با حضور کارشناسان و متخصصان فعال در حوزه کودک اعم از امور تربیتی، بهداشتی، روانی و... را از دیگر بخش های این جشنواره عنوان کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب