امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12086 تاریخ انتشار: جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کسب رتبه 2 درآمدزایی در بین مناطق 22 گانه ازسوی شهرداری منطقه 10

خبرایران :منطقه 10 همواره در کسب درآمد پیشتاز بوده است و ضمن کسب رتبه های ممتاز ظرف چند سال اخیر توانسته امسال نیز تاکنون رتبه دوم را بین مناطق کسب کند.
کسب رتبه 2 درآمدزایی در بین مناطق 22 گانه ازسوی شهرداری منطقه 10

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، احمدیادگاری رییس اداره درآمد منطقه ضمن اعلام این خبر با بیان این که مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض و تعامل با شهرداری موجب افزایش راندمان کاری مدیریت شهری به ویژه در حوزه های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی خواهد شد گفت: تامین منابع مالی حوزه های خدمت رسان از وظایف و مسئولیت هایی است که بر عهده این اداره نهاده شده و در این راستا با استفاده از تمامی ظرفیت ها این ماموریت برای تامین زیرساخت ها، نگهداشت شهر و اجرای پروژه های شهری در حال اجراست.

وی با بیان این که امروزه همه شهرها نيازمند تأمين منابع مالي برای رفع مشکل حمل‌ونقل عمومي، ترافيک، عمران و... هستند افزود: ما باید با آگاه سازی و ارتقا فرهنگ شهروندی انتقال دهنده خوبی باشیم و بر همین اساس با فعالیت های صورت گرفته منطقه طی چند سال اخیر در کسب درآمد پیشتاز بوده و امسال نیز توانسته رتبه دوم را در بین مناطق 22 گانه کسب کند.

یادگاری با اشاره به توزیع پاکت های عوارض بدهی معوقه گفت: ظرف ماه گذشته 72 هزار پاکت عوارض بدهی معوقه نوسازی، پسماند و کسب و پیشه توسط پست در منطقه توزیع شد.

وی افزود: این مودیان تا پایان سال 93 بدهکار بودند و تا 30 مهر مهلت دارند که بدهی خود را پرداخت نمایند که باز مشمول جریمه نشوند و در صورت عدم پرداخت از سایر ظرفیت های قانونی و حقوقی در خصوص بدهکارانی که حقوق سایر شهروندان را رعایت نمی کنند برای وصول عوارض استفاده خواهد شد.

رییس اداره درآمد منطقه تصریح کرد: عوارض نوسازی کسب و پیشه و پسماند امسال نیز ظرف ماه آینده توزیع خواهد شد و انتظار داریم خوش حسابان ما را یاری کنند و علاوه بر بهره مندی از 10 درصد جایزه خوش حسابی مشمول 9درصد جریمه دیر کرد نشوند.

وی استفاده از اقلام تشویقی برای کودکان با هدف نهادینه سازی فرهنگ پرداخت عوارض و همچنین ایجاد خاطره خوش از حضور در شهرداری منطقه را از دیگر اقدامات برشمرد و خاطر نشان کرد: کودکانی که به همراه والدین خود به این اداره مراجعه می کنند مورد تشویق قرار گرفته و اقلام اموزشی به آنان اهدا می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب