امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12083 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سوکت دوروجان؛

امکانات آزمایشگاهی پژوهشگاه صنعت نفت شگفت انگیز است

خبرایران: سوکت دوروجان یکی از شرکت کنندگان دومین همایش بین المللی فرصتهای فن آورانه صنعت نفت وگاز گفت: از دیدن ظرفیت های وسیع آزمایشگاهی پژوهشگاه صنعت نفت بسیار شگفت زده شده و این مرکز می تواند نقش مهمی در پیشبرد برنامه های وزارت نفت ایران و در نتیجه رشد صنعت نفت کشور ایفا کند.
امکانات آزمایشگاهی پژوهشگاه صنعت نفت شگفت انگیز است

به گزارش خبرایران، سوکت دوروجان، نماینده امپریال کالج لندن در این همایش که روز چهارشنبه  8 مهر ماه 94  در مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت ایران برگزار شد، گفت: من در دیدار از تعدادی از آزمایشگاه های این مرکز امکانات بسیار وسیعی دیدم که در مقایسه با دیگر موسساتی که تا به حال با آنها کار کرده ایم در جایگاه بالایی قرار دارد.

وی افزود: امکانات و فضاهای ایجاد شده برای انجام مطالعات و تحقیقات نفتی در پژوهشگاه صنعت نفت قابل مقایسه با موسسات مشابه در بسیاری از کشورهای پیشرفته است که این امر باعث خواهد شد تا این مرکز بتواند کمک شایانی به ایجاد ارتباط و همکاری با موسسات تحقیقاتی دیگر در ایران و جهان کند.

امپریال کالج لندن یکی از شناخته شده ترین موسسات در زمینه تحقیقات نفت و گاز، و همچنین طرح های حفاظت از محیط زیست و متشکل از یک گروه تحقیقاتی بزرگ است که در تمامی زمینه ها مربوط به سوختهای فسیلی، انرژی و محیط زیست فعالیت دارد. این موسسه تحقیقاتی انگلیسی، بخشی از کنسرسیوم هلندی دلفت است و آقای سوکت دوروجان، به عنوان یک مهندس معدن، زمینه مطالعاتی آقای دوروجان مکانیک زمین است و با امپریال کالج لندن همکاری دارد.

در این دوره از همایش بین المللی فرصتهای فناورانه نفت و گاز ایران که با موضوع ازدیاد برداشت و تجهیزات مرتبط برگزار شد، دانشگاه Delft، هم به عنوان شریک تحقیقاتی پژوهشگاه صنعت نفت مشارکت کرده است.

دومین نمایشگاه بین المللی فرصت های فن آورانه ریپی با موضوع اصلی فن آوری های ازدیاد برداشت و تجهیزات مورد نیاز برای تولید بیشتر از میدان های نفتی برگزار شد.

    

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب