امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12042 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

چهارمین همایش طلای سبز و اولین جشنواره طب سنتی و تغذیه آغاز به کارکرد

خبرایران: چهارمین همایش طلای سبز و اولین جشنواره طب سنتی و تغذیه از امروز سه شنبه 7 مهرماه 1394 در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران آغاز به کار کرد.
چهارمین همایش طلای سبز و اولین جشنواره طب سنتی و تغذیه آغاز به کارکرد
به گزارش خبرنگار خبرایران، چهارمین همایش طلای سبز و اولین جشنواره طب سنتی و تغذیه با حضور معاون طب سنتی وزیر بهداشت،دبیرستاد توسعه گیاهان دارویی وطب سنتی و دست اندرکاران و فعالان فرآورده ها و محصولات گیاهی و سنتی از امروز (سه شنبه) در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران آغاز به کار کرد.
سالم سازی فرآورده های گیاهی-طبیعی و سنتی از مزرعه تا سفره، بررسی چالش های موجود در زنجیره تامین و عرضه این فرآورده ها و محصولات،کاربرد آنها در درمان بیماری ها و در صنعت مواد آرایشی و بهداشتی از جمله محورهای این همایش است.
دبیر اجرایی چهارمین دوره همایش طلای سبز با اشاره به ارسال 368 مقاله به دبیرخانه این همایش،گفت: از مجموعه مقالات ارسال شده، 75مقاله پذیرفته شده است که پنج مقاله به صورت سخنرانی و بقیه به صورت پوستر ارایه می شود.
لیلی چگینی به برگزاری اولین جشنواره طب سنتی و تغذیه و برپایی نمایشگاهی در این رابطه را از برنامه های جانبی این همایش عنوان کرد و افزود:اغلب شرکت های فعال در حوزه داروهای گیاهی در این نمایشگاه حضور دارند تا آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید مردم قرار دهند.
آینده پژوهی در صنعت فراورده های طبیعی با رویکرد فروش و بازاریابی، نوشیدنی ها، چاشنی و فالوده های مفید سنتی، مزاج شناسی علمی از جمله کارگاه های آموزشی است که در حاشیه این نمایشگاه برگزار می شود.
چهارمین همایش طلای سبز و اولین جشنواره طب سنتی و تغذیه از امروز هفتم تا 10 مهر 1394 در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب