امروز: پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/02]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 12021 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در جشنواره کاروسل صورت گرفت؛

نمایش فیلم‌های کانون برای چهار ساله‌های کانادا

خبرایران: سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کاروسل، ریموسکی کانادا با برپایی برنامه ‌ویژه‌ای هفت عنوان از انیمیشن‌های کانون را برای کودکان به نمایش گذاشت.
نمایش فیلم‌های کانون برای چهار ساله‌های کانادا

به گزارش  خبرایران از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فیلم‌های «بزغاله‌های ابری» به کارگردانی حمید کریمیان، «داستان زندگی پرثمر و افتخار آمیز مداد قرمز» به کارگردانی علیرضا چیتایی، «ماه مهربان» نازنین سبحان سربندی، «بارون میاد جرجر» مهین جواهریان، «گنجشک و پنبه دانه» سید مرتضی احدی، «ماهی رنگین کمان» فرخنده ترابی و «زمین بازی بابوش» نورالدین زرین کلک هفت عنوان فیلمی است که در این ویژه برنامه آموزشی برای کودکان چهار ساله به بالا به مدت 5 روز به نمایش در آمد.
این فیلم‌ها طی سال‌های بیش از 4 دهه گذشته در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است.
جشنواره بین‌المللی فیلم کاروسل‌ریموسکی یک جشنواره با سابقه برای کودکان و نوجوانان است که از 30 سال پیش نیز به معرفی سینمای ایران و کانون پرداخته است.
این جشنواره سالانه با هدف ارتقای سطح دانش سینمایی کودکان و نوجوانان 4 تا 7 ساله، امسال در روزهای ا تا 5 مهر 1394 در شهر ریموسکی کشور کانادا برگزار شد.
در دوره‌های پیشین این رویداد هنری نیز فیلم‌های «بهادر»، «گل و پرنده و خورشید» و «مادر بزرگ و پرنده» در بخش مسابقه نمایش داده شد.
این درحالی است که امسال مرغک، نشان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کاتالوگ و سایت این جشنواره خودنمایی می‌کند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب