امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11986 تاریخ انتشار: شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد ؛

برگزاری همایش تهران معبر یاد شهدا در منطقه 21

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 21 از رونمایی کتاب دفاع مقدس در همایش تهران ، معبر یاد شهدا خبر داد .
برگزاری همایش تهران معبر یاد شهدا در منطقه 21

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، کاظم کمالی‌نسب با اعلام ویژه برنامه‌های این ایام عنوان کرد : این برنامه‌ها که شامل فضاسازی منطقه با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی ، برگزاری یادواره‌های شهدا در 3 مسجد محوری منطقه با مشارکت مساجد ، بسیج ناحیه میثم تمار و مدیریت محله برگزار خواهد شد .

وی افزود : برگزاری شب شعر و خاطره دفاع مقدس ، بازدید و تجلیل از خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران ،‌ برگزاری تور گردشگری ویژه اماکنی نظیر باغ موزه دفاع مقدس ، شهرک سینمایی دفاع مقدس ، خانه موزه شهید چمران و گلزار شهدای بهشت زهرا ( س ) نیز از جمله ویژه برنامه‌هایی است که همزمان با هفته دفاع مقدس اجرایی می‌شود .

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 21 در خصوص دیگر ویژه برنامه‌های این ایام عنوان کرد : مهمانی لاله‌ها و غبارروبی و گلباران مزار شهدا ، برپایی نمایشگاه عکس با عنوان پلاک خاکی و تجلیل از همسران فداکار شهدا و جانبازان و ایثارگران با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرا می‌شود .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب