امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11970 تاریخ انتشار: جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فردا با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی؛

شانزدهمین نمایشگاه ایران تلکام آغاز می‌شود

خبرایران: شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تلکام 2015) فردا با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی آغاز به کار می‌کند.
شانزدهمین نمایشگاه ایران تلکام آغاز می‌شود
به گزارش خبرایران، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تلکام 2015) فردا با حضور  دبیر شورای عالی فضای مجازی آغاز به کار می‌کند.

تلکام مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی حوزه ICT است که شرکت‌های دولتی و اپراتورهای بزرگ خصوصی مخابراتی و ارتباطی در آن حضور دارند.

ارتقاء دانش فناوری و تبادل اطلاعات روز در موضوعات نمایشگاه، معرفی آخرین دست آوردها و توانمندی‌ها و پیشرفت های کشور در زمینه‌های موضوعی نمایشگاه، ارتقاء سطح مبادلات تجاری کشور در جهت توسعه صادرات غیر نفتی کشور، آشنائی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه با آخرین دست آوردهای علمی و پژوهشی ایران و جهان در زمینه های موضوعی نمایشگاه، از اهم اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

ایران تلکام 2015 با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران توسط شرکت پالار سامانه از تاریخ 4 لغایت 7 مهرماه 1394 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که قرار بود، در این افتتاحیه حضور یابد که به دلیل همراهی با رئیس جمهور در سفر به نیویورک، به جای وی، دبیر شورای عالی فضای مجازی در این مراسم حضور خواهد یافت.

فهرست شرکت کنندگان ایران تلکام 2015 از این نشانی قابل دریافت است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب