امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11835 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت بازگشایی مدارس صورت می گیرد؛

افزایش تعداد ناوگان اتوبوس خط7 بی آرتی در خیابان ولی عصر(عج)

خبرایران: شهردار منطقه 11 در آستانه بازگشایی مدارس به تشریح اقدامات انجام شده برای کاهش بار ترافیکی مرکز شهر تهران و افزایش تعداد ناوگان اتوبوس خط7 بی آرتی در خیابان ولی عصر(عج) در نخستین روزهای سال تحصیلی جدید پرداخت.
افزایش تعداد ناوگان اتوبوس خط7 بی آرتی در خیابان ولی عصر(عج)

شهردار منطقه 11 در خصوص  شبکه های حمل و نقلی سطح محدوده به وجود  4 خط اتوبوس رانی تندرو، 3 خط مترو و فعالیت حدود 3هزار دستگاه تاکسی  اشاره کرد و گفت: شبکه ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه11 برای بازگشایی مراکز آموزشی آماده است.

او در بیان اقداماتی که در طرح استقبال از مهر انجام شده است ؛ ایمن سازی ترافیکی محوطه اطراف مدارس ، ابلاغ سرویس تاکسی به 150 مدرسه و استقرار نیروی ثابت پلیس در کنار مدارس پرتردد را از جمله برنامه های اجرایی عنوان کرد و افزود: ایمن سازی ترافیکی محوطه اطراف مدارس از اقدامات ویژه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11برای ایام مهرماه است.

آبادیان با بیان این که از نیمه شهریور کار مرمت خط کشی سفید جلوی تمام مدارس منطقه آغاز و برنامه های آموزشی و فرهنگسازی با محوریت خط سفید و رعایت قوانین و مقررات ترافیکی انجام شده است؛ ادامه داد به منظور تسهیل جابه جایی دانش آموزان از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه به 150 مدرسه ابلاغ سرویس مدارس ارائه شده و همچنین نظارت  بر روی عملکرد اتوبوس رانی وتاکسی رانی 2 کار مهم برای خدمات دهی شبکه حمل و نقل وعمومی است که این نظارت شامل  کنترل رفتاری ، ایمنی خودروها و نظارت بر روی کرایه ها است.

استقرار نیروی ثابت پلیس در کنار مدارس پرتردد به دلیل قرار گرفتن برخی مدارس در مسیر خیابان های اصلی و پیش گیری از بروز گره های ترافیکی از دیگر اقداماتی است که با هماهنگی اداره راهنمایی و رانندگی برنامه ریزی شده است . شهردار منطقه 11 در این باره به شناسایی نقاط پرتردد و استقرار نیروی ثابت پلیس اشاره و خاطر نشان کرد : خیابان ولی عصر(عج) طولانی ترین و پر تردد ترین خیابان منطقه است که از میدان راه آهن تا چهار راه ولی عصر (عج) را در بر گرفته است .

وی ادامه داد: در ابتدای این خیابان حضور 2پایانه اتوبوس رانی مهم شامل پایانه میدان راه آهن برای خط 7 بی آر تی و پایانه مسافربری معین نظم خوبی را به پوشش دهی شبکه اتوبوسرانی منطقه داده است. همچنین در این خیابان اتوبوس های تندروی خط 7 (میدان راه آهن- تجریش) حرکت خط 3 مترو در مسیر شمالی- جنوبی خیابان ولی عصر(عج) به تبادل سفر در این خیابان کمک می کند که در همین راستا افزایش تعداد ناوگان اتوبوس خط7 بی آرتی نیز انجام شده است.

به گفته شهردار منطقه 11  با توجه به افزایش میزان تقاضا تعداد اتوبوس های تند رو خط 7 بی آرتی در مسیر خیابان ولی عصر(عج) از 175 اتوبوس به 200 دستگاه خواهد رسید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب