امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1183 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو خبرداد؛

روش فروش محصولات ایران خودرو تغییر کرد

خبرایران : عبدالله بابایی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از تغییر نحوه فروش محصولات ایران خودرو و اتخاذ رویکرد جدید در این بخش خبر داد.
روش فروش محصولات ایران خودرو تغییر کرد

به گزارش خبرایران، عبدالله بابایی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: به منظور تنظيم بازار و پاسخگويي به نياز مشتريان، با توزيع عادلانه ظرفيت فروش در طول روزهاي مختلف از ابتداي دي ماه جاري امكان ثبت نام مشتريان در طول يكماه را فراهم كرده است.

معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو با تاكيد بر رويكرد جديد در نحوه فروش محصولات شركت اظهارداشت: قبل از اين به دليل استقبال مشتريان، ظرفيت فروش ماهانه ايران خودرو در روزهاي اول هر ماه تكميل مي شد و در روزهاي بعد تا پايان ماه امكان ثبت نام و خريد براي ديگر مشتريان وجود نداشت.

وي با تاكيد بر ضرورت افزايش رضايتمندي مشتريان و پاسخ گويي به تمامي درخواست هاي  آنان يادآور شد: در اين راستا مقرر شد ظرفيت ثبت نام محصولات مختلف در طول هر ماه توزيع شده و با اين اقدام امكان تصميم گيري مناسب تر مشتريان ايران خودرو برای خريد محصولات فراهم شود.

بابايي اظهارداشت: پس از آزاد سازي ظرفيت ها در روزهاي پاياني هر ماه، امكان تكميل ظرفيت فروش برخي خودروها قبل از اتمام آن ماه پيش بيني شده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب