امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11823 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نخستین چالش نوآوری توسن؛

ماراتن برنامه‌نویسی بر پایه‌ سرویس‌های بانکی برگزار می‌شود

خبرایران: شرکت توسن با مسابقه برنامه‌نویسی بر پایه سرویس‌های بانکی، ایده‌پردازان برنامه‌نویسی وب و گوشی هوشمند را به نخستین چالش نوآوری خود فرامی‌خواند.
ماراتن برنامه‌نویسی بر پایه‌ سرویس‌های بانکی برگزار می‌شود

به گزارش خبرایران به نقل از  مؤسسه دیده‌بان آی‌تی، شرکت توسن به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید نرم‌افزارهای بانکی و لزوم توجه به فعالیت‌های استارتاپی و حمایت از آن‌ها، اولین چالش نوآوری خود را در قالب ماراتن برنامه‌نویسی بر پایه‌ سرویس‌های بانکی برگزار می‌کند.

براساس این گزارش، افراد و تیم‌ها می‌توانند برای ثبت ایده‌های خود به نشانی www.tosanboom.ir مراجعه کنند تا هیئت داوران از میان ایده‌های ثبت شده، ۲۰ ایده برتر را انتخاب و برای شرکت در برنامه معارفه از آنها دعوت ‌کنند.

این گزارش می‌افزاید، مهلت ثبت‌نام ایده‌ها از 15شهریورماه تا 15مهرماه اعلام شده است و پس از بررسی توسط داوران، اول آبان‌ماه راه‌یافتگان به مرحله نهایی چالش نوآوری توسن معرفی خواهند شد. روز ششم آبان‌ماه جلسه هماهنگی با تیم‌های منتخب و تحویل مستندات و دسترسی به API توسن صورت خواهدگرفت و رقابت تیم‌ها از 13 آبان‌ماه در دانشکده کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر آغاز شده و با مراسم اختتامیه و اهدای جوایز در 15 آبان‌ماه پایان می‌یابد.

توسن در نظر دارد به نفرات اول تا سوم به‌ترتیب مبالغ 20، 10 و 5میلیون تومان به‌عنوان جایزه اهدا کند. ضمن آنکه جایزه ایده برتر نیز 5میلیون تومان است.

در این مسابقه که با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود تمامی توسعه‌دهندگانی که توانایی ایده‌پردازی و پیاده‌سازی برنامه‌های کاربردی بر بستر وب و گوشی‌های هوشمند را دارند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. ضمن آنکه داوران و مربیان منتخب نیز در همین وب سایت معرفی شده‌اند که می‌توانند راهنمای حاضران در ماراتن باشند.

شایان ذکر است که گروه توسن شامل شرکت‌های «توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین»، «توسن تکنو»، «سامانه‌های مقیاس بزرگ توسن»، «داده کاوان هوشمند توسن»، «سامانه‌های هوشمند اطلاعاتی توسن»، «تحلیلگران توسن»، «سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت» و «IDCORP» به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه خصوصی فعال در حوزه فناوری اطلاعات بانک و پرداخت ایران در کشور مشغول فعالیت است و تاکنون به ارائه سرویس‌ها و نوآوری‌های ارزشمندی در حوزه بانکداری الکترونیکی اقدام کرده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب