امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11772 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با سالروز شهادت حضرت جوادالائمه (ع) برگزار می شود؛

آیین تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در منطقه 17

خبرایران: بهروز محمدزاده با اعلام خبر برگزاری آیین تشییع و تدفین دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس در بوستان زمزم منطقه 17 ، از اقشار مختلف مردم خصوصا خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورد.
آیین تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در منطقه 17

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، آیین تشییع و تدفین پیکرهای مطهر دوتن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در روز بیست و سوم شهریورماه همزمان با سالروز شهادت حضرت جوادالائمه (ع) برگزار می شود.

شهردار منطقه 17 با اعلام تشکیل ستاد اجرایی برگزاری این مراسم گفت: از همه نهادهای فرهنگی و معتمدین محلی برای عضویت در این ستاد دعوت به عمل آمده و مطابق با وظایف تعیین شده، مسئولیتهای هر حوزه ایی مشخص شده است.

بهروز محمدزاده با ابراز خوشحالی از حضور دو تن از شهدای گمنام در این منطقه خاطرنشان کرد: این اولین بار نیست که منطقه دارالشهدای تهران از عطر حضور شهدای گمنام بهره می برد. و پیش از این نیز پیکر پنج شهید گمنام در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) به خاک سپرده شد. اما برای نخستین بار است که یکی از شهدای گمنام غواص از 175 شهید تازه تفحص شده به همراه یکی از شهدای گمنام عملیات خیبر، در این بوستان به خاک سپرده می شود و روح معنوی بسیار خوبی را به منطقه داده اند.

رییس ستاد استقبال از شهدای گمنام منطقه 17 ، خوشحالی و شعف شهروندان این منطقه در استقبال از شهدا را ستودنی دانست و افزود: نه تنها شهروندان محله زمزم و زهتابی بلکه همه شهروندان ساکن در دارالشهدای تهران از این موضوع استقبال کرده و با برگزاری مراسم معنوی قرائت زیارت عاشورا و برپایی هیئت های مذهبی در محل مورد نظر تدفین، فضای روحانی خوبی را به این بوستان حاکم کرده اند.

بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 17، سپاه حبیب البن مظاهر، نیروی مقاومت بسیج ، هلال احمر، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، اورژانس منطقه، آتش نشانی منطقه، پلیس راهور منطقه 17 به همراه معتمدین محلی ،انجمن های خیریه، جامعه مداحان و هیئات مذهبی و شورایاری محلات 14گانه از اعضای تشکیل دهنده این ستاد هستند که با انجام امور مربوط به حوزه خود برای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه تلاش کردند.

آیین خاکسپاری دوتن از شهدای گمنام سالهای دفاع مقدس در روز بیست و سوم شهریورماه مقارن با سالروز شهادت حضرت جوادالائمه(ع) از میدان گلچین به سمت بوستان زمزم برگزار شده و شهروندان محترم می توانند در شامگاه بیست و دوم شهریورماه مقارن با شب شهادت در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) با پیکرهای پاک شهیدان وداع کنند. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب