امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11721 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

انتقال روزانه 22درصد بنزین کشور توسط مرکز انتقال نفت شازند

خبرایران:انتقال روزانه 22درصد از بنزین کشور توسط مرکز انتقال نفت شازند صورت می پذیرد.
انتقال روزانه 22درصد بنزین کشور توسط مرکز انتقال نفت شازند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه مرکزی، محمد سلیمی پناه، رئیس مرکز انتقال نفت شازند از انتقال روزانه 13میلیون لیتر بنزین کشور از مخازن این مرکز خبر داد.

وی گفت: این مرکز پس از مرکز ری به عنوان مهم ترین مرکز خط انتقال خطوط لوله نفت و فرآورده کشور به شمار می رود.

رئیس مرکز انتقال نفت و فرآورده های نفتی شازند با بیان اینکه دو خط انتقال 26 اینچی روزانه 500 هزار بشکه نفت خام را منتقل می کنند، افزود: مرکز انتقال نفت شازند به عنوان شاهراه انتقال انرژی کشور به شمار می رود که از طریق آن ضمن تامین خوراک پالایشگاه شازند اراک، خوراک پالایشگاه های تهران و تبریز نیز تامین می شود.

وی تشریح کرد: در سال گذشته حدود 93 میلیون بشکه نفت خام از مرکز انتقال نفت شازند تحویل پالایشگاه شده است که از این مقدار حدود 74درصد از مهمترین مواد استحصالی نفت خام شامل بنزین یورو، نفت گاز ، بنزین سوپر نفت جت و نفت سفید از طریق خط لوله منتقل شده است.

سلیمی پناه تاکید کرد: مرکز انتقال نفت شازند روزانه حدود 26 میلیون لیتر فراورده را به سه خط اصلی به سمت مبادی مصرف منتقل می نماید.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب