امروز: یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ [2024/05/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11698 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پروفسور توماس ماتوسک در بازدید از آبشار تهران و دریاچه شهدای خلیج فارس تصریح کرد؛

شهرداری تهران موقعیت جهانی فکر کردن را فراهم کرده است

خبرایران: سفیر پیشین آلمان در کشور امریکا که به منظور رایزنی در خصوص انجام کارهای مشترک فرهنگی به تهران سفر کرده است، در بازدید از دریاچه شهدای خلیج فارس و آبشار تهران گفت: « موقعیتی فراهم شده تا از هم یاد بگیریم و زمینه ساز این موضوع جهانی فکر کردن است. »
شهرداری تهران موقعیت جهانی فکر کردن را فراهم کرده است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، پروفسور توماس ماتوسک پس از بازدید از دریاچه شهدای خلیج فارس با حضور در آبشار تهران گفت: « آمده ایم تا برای انجام کارهای فرهنگی مشترک امکانات را بسنجیم. دریاچه و آبشار بسیار بسیار شگفت انگیز و زیبا هستند و در 15 سال گذشته از نظر سرسبزی و سرعت به سرانجام رسیدن این دو پروژه شگفت آورند. »

وی در ادامه صحبتهای خود افزود: « موقعیت مناسبی فراهم شده، موقعیتی که همه شهرداران شهرهای جهان در تهران جمع شوند و از هم بیاموزند. اکنون جهانی فکر می کنیم نه منطقه ای و محلی و همین موضوع زمینه خوبی برای آموختن و یاد گرفتن بیشتر از هم است. »

جاستین سایمنز رییس فرهنگی شهرداری لندن نیز که در این برنامه حاضر بود، از راه اندازی کتابخانه های بسیار در گوشه و کنار شهر تهران ابراز شگفتی و خوشنودی کرد و گفت: « طی بازدیدی که با رییس سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران از برخی بوستانهای تهران انجام دادیم، متوجه شدیم از نزدیک به 2 هزار بوستانی که در شهر تهران وجود دارد، حدود یک هزار مورد از آنها دارای کتابخانه هستند و این موقعیتی است که حتی لندنی ها نیز از آن برخوردار نیستند. »

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب