امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11697 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرکل سلامت شهرداری تهران اعلام کرد؛

سند سلامت شهر تهران در حال تدوین است

خبرایران:مدیرکل سلامت شهرداری تهران از تدوین «سند سلامت شهر تهران» که با رویکرد شهر شهروند و مدیریت شهری درحال تدوین است خبر داد.
سند سلامت شهر تهران در حال تدوین است

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سمانه زمانی گرمسیری با بیان این مطلب افزود: سند سلامت شهر تهران که با رویکرد شهر شهروند و مدیریت شهری در حال تدوین است در قالب آن یک ماتریسی تهیه شده که نقش و فعالیت های مختلف حوزه های مختلف شهرداری تهران در آن دیده شده است.

وی با بیان اینکه دراین سند همه چهار بعد سلامت به ریز مشخص شده اظهار امیدواری کرد: درقالب این سند یک دوره های آموزشی تعریف شده که هم پرسنل و مدیران ارشد و شهروندانی که به نوعی درگیر کار سلامت با ماهستند بتوانیم شاهد اتفاقات خوبی در این عرصه باشیم.

زمانی در ادامه بیان داشت: یکی از جدی ترین فعالیت هایی که دردستور کار داریم این است که کانون های 10 گانه در محلات و همچنین زیرمجموعه هایی که جزء کانون های سلامت هستند را به نوعی به آنها هویت دهیم و بتوانیم آنها را  درگیر فعالیت ها کنیم که بواسطه حضورشان در فعالیت های مختلف بتوانند نقش پررنگ تری را در محلات داشته باشند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب