امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1168 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آغاز ثبت نام دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی

خبرایران : دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی به همت مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی امام رضا(ع) آغاز به کار کرد.
آغاز ثبت نام دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی

به گزارش خبرایران،‌ پس از برگزاری نخستین دوره جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی در سال گذشته، دومین دوره این جشنواره به منظور ایجاد رقابتی پویا و سازنده در بین علاقمندان عرصه دیجیتال کشور برگزار می‌گردد.

این جشنواره که با هدف جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای مرتبط با سیره و فرهنگ رضوی ‌در حوزه رسانه‌های دیجیتال و نیز ایجاد جایگاهی سالانه برای ارزیابی محصولات رضوی در حوزه‌ رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود، تلاش دارد تا از تولیدکنندگان و پدید آورندگان آثار فاخر فرهنگی در قالب رسانه‌های دیجیتال مرتبط با فرهنگ رضوی تقدیر کنند.

پایگاه‌های اینترنتی، نرم افزارهای رسانه‌ای، نرم افزارهای تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌ای، هنرهای دیجیتال، بخش‌های درنظرگرفته شده برای ارسال آثار به این جشنواره است.

علاقمندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی می‌توانند ابتدا در سامانه جشنواره عضو شوند و سپس اثر خود را در دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی شرکت دهند.

لازم به ذکر است مهلت ارسال آثار تا تاریخ 93.4.30 است.

مخاطبان جشنواره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی dmf.shamstoos.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 88845692 تماس بگیرند همچنین رایانامه dmf@shamstoos.ir برای طرح سوالات در نظر گرفته شده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب