امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11658 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مصطفی خسروی خبرداد؛

حمایت بانک قرض الحسنه مهر از نیازمندان

خبرایران:مصطفی خسروی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران بستر مناسبی را برای مشارکت مردم، نهاد ها و ارگان ها در حمایت از اقشار نیازمند جامعه فراهم نموده است.
حمایت بانک قرض الحسنه مهر از نیازمندان

به گزارش خبرایران،دولتی در این نشست صمیمی ضمن معرفی سبد محصولات و تشریح طرح های تسهیلاتی بیان داشت: در اسلام آیات و روایات متعددی مسلمانان را به اهتمام در امور اجتماعی و انفاق، احسان، زکات و قرض الحسنه سفارش می کند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: رفع مایحتاج ضروری و توانمندسازی نیازمندان یکی از محور های اهتمام بر امور مسلمین است که تأثیر زیادی در ایجاد همبستگی و تحکیم روابط اجتماعی دارد.
مصطفی خسروی مشاور وزیر در این خصوص اظهارداشت: مطمئناً برقراری عدالت، رفع فقر، فساد و ایجاد همبستگی و الفت میان افراد جامعه، با حل مشکلات مادی و معنوی اقشار مختلف میسر می گردد.
وی ادامه داد: سفارش به حل مشکلات اقشار ضعیف و تأمین نیازهای مسلمانان به عنوان وظیفه ای الهی به عهده هر فرد، جامعه و دولت گذاشته شده که در آن نباید هیچ چشم داشت مادی در نظر گرفته شود.
مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی افزود: چنانچه مردم در انجام کار خیر به یاری یکدیگر بشتابند، بنیان های جامعه هرچه بیشتر مستحکم شده و میزان ارتکاب به جرم و تخلفات مالی یا اداری کاهش می یابد.
نماینده وزیر در ماده 34 قانون رسیدگی به تخلفات اداری تصریح کرد: خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهر ایران با فعالیت در زمینه های تخصصی قرض الحسنه بستر مناسبی را برای مشارکت مردم، نهاد ها و ارگان ها در حمایت از اقشار نیازمند جامعه فراهم نموده است.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب