امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11625 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۵:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حرکت کارناوال شادی با موضوع ترویج طرح آسمان آبی – زمین پاک

خبرایران:دهه فرهنگی آسمان آبی – زمین پاک از پنجم تا پانزدهم شهریور در دارالشهدای تهران با برگزاری غرفه های آموزشی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی و با حرکتی نو و جدید از سوی معاونت اجتماعی گرامی داشته شد.
حرکت کارناوال شادی با موضوع ترویج طرح آسمان آبی – زمین پاک

جواد سیفی بخشی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 17 با اعلام خبر حرکت کارناوال شادی به منظور ترویج اهداف طرح آسمان آبی زمین پاک گفت: برنامه های دهه فرهنگی به صورت غیر متمرکز و با رویکرد ناحیه و محله محوری در نواحی سه گانه دارالشهدای تهران از پنجم شهریورماه شروع شده است.

غرفه شهروند متعهد- شهر سالم، امضای طومار 5 هزار متری با امضای شهروندان و پرسنل شهرداری منطقه و اعلام حمایت از کمپین آسمان آبی زمین پاک، غرفه های خط سفید، بازیافت، بهترین ها از دورریختنی ها، نقاشی با موضوع ترافیک و پسماند، غرفه های نسیم بهشت با عنوان گفتگوی صمیمانه با موضوعات اعتقادی، مذهبی، مشاوره ای،غرفه قرآن بخوانید جایزه بگیرید، غرفه عفاف و حجاب و برپایی نگار گذر آسمان آبی زمین پاک در سه بوستان زمزم، ساحل، و آلاله تا پانزدهم شهریورماه به ارائه خدمات به شهروندان گرامی خواهند پرداخت.

به گفته معاون امور اجتماعی و فرهنگی این بار اما حرکتی نو و جدید نیز در منطقه 17 و با هدف آگاه سازی و اطلاع رسانی شهروندان از برنامه های منطقه و اهداف این کمپین شکل گرفته است. کارناوال شادی با اجرای برنامه های شاد و مفرح و آموزش تفکیک زباله از مبداء و فرهنگ سازی خط سفید و با حضور وایت من ها، کوچه به کوچه و محله به محله همراه و همنوا با مسئولین شهری و شهروندان شده تا با فرهنگ سازی اهداف کمپین آسمان آبی و زمین پاک حال و آینده ای زیباتر را برای فرزندان این مرز و بوم رقم زند.   

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب