امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11504 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بیژن صالحی خبرداد؛

رفع سد معبر میوه فروشی ها با نصب شیشه میرال در منطقه 10 تهران

خبرایران : رییس اداره ساماندهی منطقه 10 از اجرای موفق طرح نصب شیشه میرال در واحدهای صنفی میوه فروشی برای جلوگیری از سد معبر، آلودگی های زیست محیطی و حذف اغتشاشات بصری در منطقه خبر داد.
رفع سد معبر میوه فروشی ها با نصب شیشه میرال در منطقه 10 تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، بیژن صالحی رییس اداره ساماندهی منطقه با اعلام این خبر گفت: طرح نصب شیشه میرال در راستای اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها درخصوص واحدهای صنفی میوه فروشی و همچنین تاکیدات شهردار منطقه از ابتدای سال شروع شده و در دست اجراست.

وی افزود: در این طرح تمام واحدهای صنفی ملزم به نصب شیشه میرال (سکوریت) شده اند که تاکنون قسمت اعظم این طرح انجام شده و 90 درصد از این واحدها به این کار اقدام کرده اند.

صالحی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از سدمعبر صنفی، آلودگی های زیست محیطی و اغتشاشات بصری و ساماندهی اصناف برشمرد و خاطرنشان کرد: این طرح به صورت مستمر توسط ناظرین نواحی کنترل می شود و در صورت عدم رعایت قوانین، تذکرات و اخطارات لازم به واحد متخلف صادر می شود.

وی همچنین از اجرای طرح جهادی مبارزه با حیوانات مضر شهری خبر داد و تصریح کرد: با همکاری اداره فضای سبز و اداره محیط زیست ضمن طعمه گذاری تمامی بوستان های منطقه، کلونی های موش شناسایی و اقدامات لازم در قالب انسداد مقاوم و طعمه گذاری انجام شده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب