امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11490 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۴:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

میز خدمات بیمه ای در شعب موسسۀ اعتباری کوثر راه اندازی شد

خبرایران: میز خدمات شرکت بیمۀ‌کوثر در راستای توسعۀ خدمات بیمه‌ای و خدمات بانکداری نوین در شعب منتخب موسسۀ اعتباری کوثر افتتاح شد.
میز خدمات بیمه ای در شعب موسسۀ اعتباری کوثر راه اندازی شد

به گزارش خبرایران از روابط‌عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ همزمان با ایام پر خیر و برکت دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) با حضور فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل ، معاونین و مدیران موسسه اعتباری کوثر و همچنین مدیران شرکت بیمه کوثر ، همکاری مشترک میان این دو مجموعه جهت راه‌اندازی و راهبری میزخدمات بیمه‌ای به‌ منظور بازاریابی و فروش خدمات و محصولات بیمه‌ای در شعبه مستقل مرکزی موسسه کوثر تحقق یافت.

فهیمی پور در این مراسم ضمن اشاره به دستاوردهای اخیر و تقدیر از تلاش مدیران ، کارکنان و همچنین گرامیداشت دهه پر خیر و برکت کرامت اظهار داشت: موسسه اعتباری کوثر دارای ظرفیت های بالقوه ای است که باید با برنامه ریزی صحیح و به موقع این ظرفیت ها شناسایی شود و در این راستا افتتاح میز خدمات بیمه ای توجه و اهتمام به یکی از این ظرفیت ها است.

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در خصوص نقش بیمه در اقتصاد گفت: شاید بیمه به لحاظ فعالیت در اقتصاد عدد بزرگی را به خود اختصاص ندهد اما هیچ فعالیت بزرگ اقتصادی بدون بیمه انجام نخواهد پذیرفت و بیمه برای آنکه بتواند این نقش را به خوبی ایفا کند باید  دانش به روز بیمه ای و ابزارهای فناوری اطلاعات را به کار گیرد .

سپس ردایی مدیر امور شعب و نمایندگان بیمه کوثر با بیان اینکه بازار بالقوه‌ای در حوزۀ انواع بیمه‌ها در این تفاهم‌نامه متصور است، یادآورشد: مؤسسه اعتباری کوثر دارای طیف کثیری از مشتریان متقاضی انواع خدمات بانکی است و همچنین دارای شعب متعدد در سراسر کشور است.

وی افزود: براساس تفاهم‌نامۀ فیمابین، همکاری و مساعدت لازم جهت پیگیری خسارت مشتریان و انجام امور اداری مربوطه در کوتاه‌ترین زمان ممکن با رعایت مقررات نهاد ناظر، به شکل مناسب و شایسته ازسوی بیمه کوثر انجام می‌گیرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب