امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11470 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معرفی داوران بخش نقاشی جشنواره «هنر جوان» و جشنواره کاریکاتور «ایران آینده»

خبرایران: داوران بخش نقاشی هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» و ششمین جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع «ایران آینده» معرفی شدند.
معرفی داوران بخش نقاشی جشنواره «هنر جوان» و جشنواره کاریکاتور «ایران آینده»

به گزارش خبرایران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، حبیب‌الله صادقی، کاظم چلیپا، جلال متولی، مصطفی ندرلو و کریم اسکندری کار ارزیابی آثار بخش نقاشی هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» را برعهده خواهند داشت.
در این بخش که به موضوع «خانواده اسلامی – ایرانی» و «سبک زندگی» و «تهاجم فرهنگی» می‌پردازد، هنرمندان تا 20 شهریور فرصت دارند با مراجعه به سایت www.artfest.ir ثبت‌نام اینترنتی کرده و تا 31 شهریور 1394 آثار خود را در همین سایت اینترنتی به ثبت برسانند.
همچنین از سوی دبیرخانه ششمین جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع «ایران آینده» بهمن عبدی، مسعود ضیایی، داوود یاراحمدی، محمدعلی رجبی و عباس ناصری به عنوان داوران این جشنواره معرفی شدند.
این گزارش حاکی است جشنواره هنری «ایران آینده» با موضوعاتی چون «ایران آینده: قطب اقتصادی خاورمیانه»، «ایران آینده: پایگاه علمی و مجهز به دانش و فناوری روز جهان»، «ایران آینده: قدرت بلامنازع منطقه»، «ایرانی در ایران آینده (فرهیخته و فرهنگ‌مدار، دین‌مدار، فعّال، مفتخر، مؤمن، تلاش‌گر، مسئولیت‌پذیر و ...)»، «معماری شهری در ایران آینده»، «خانواده در ایران آینده»، «کودک در ایران آینده»، «سلامت و بهداشت در ایران آینده»، «اقتدار نظامی در ایران آینده»، «محیط زیست در ایران آینده»، «جمعیت در ایران آینده»، «رفاه و امنیّت در ایران آینده» برگزار می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب