امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11454 تاریخ انتشار: شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۴:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دبیرکل اتاق تعاون ایران اعلام کرد؛

برگزاری نمایشگاه ملی توانمندی‌های تعاون 16 تا 19 شهریور ماه درمصلی امام خمینی(ره)/امروزه 100 کشور در اتحادیه رسمی تعاون حضور دارند

خبرایران: ماشاءالله عظیمی دبیرکل اتاق تعاون ایران جزئیات برگزاری نخستین نمایشگاه ملی توانمندی‌های بخش تعاون در هفته تعاون را اعلام کرد.
برگزاری نمایشگاه ملی توانمندی‌های تعاون 16 تا 19 شهریور ماه درمصلی امام خمینی(ره)/امروزه 100 کشور در اتحادیه رسمی تعاون حضور دارند

به گزارش خبرنگارخبرایران ، نشست خبری «نخستین نمایشگاه ملی توانمندی‌های تعاون» امروز با حضور«ماشاءالله عظیمی» دبیرکل اتاق تعاون ایران«علی باباخانلو مدیر اجرایی برگزاری نمایشگاه ملی توانمندی‌های تعاون و اصحاب رسانه برگزار و دراین نشست خبری«ماشاءالله عظیمی» با بیان اینکه این نمایشگاه از 16تا 19شهریور ماه در محل مصلی امام خمینی(ره) به مناسبت هفته تعاون برگزار می‌شود، افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها یکی از بهترین روش‌های بازاریابی است، به طوری که نمایشگاه اخیر در زیمباوه با حضور نمایندگانی از ایران بسیار مورد توجه بخش های اقتصادی این کشور قرار گرفت.

وی با بیان اینکه امروزه 100 کشور در اتحادیه رسمی تعاون حضور دارند، تصریح کرد: در حال حاضر تعاون جزء جدایی ناپذیر اقتصادی اجتماعی کشورهاست و 2012 سال جهانی تعاونی نامگذاری شد.

عظیمی ادامه داد: افزایش میزان مراودات بخش تعاون با یکدیگر و آشنایی سایر بخش‌های اقتصادی با تعاونی‌ها از جمله اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه ملی توانمندی‌های تعاون است.

دبیر کل اتاق تعاون ایران با تاکید بر اینکه در حال حاضر 30 میلیون نفر در کشور عضو تعاونی‌ها هستند، اظهار کرد: حداقل فضای در نظر گرفته شده در این نمایشگاه برای هر شرکت کننده 12 متر مربع است که پیش بینی می‌کنیم حدود 700 تا 1000 شخصیت حقوقی تعاونی و یا تامین کنندگان مواد اولیه ایرانی مورد استفاده تعاونی‌ها در آن حضور داشته باشند.

عظیمی تاکید کرد: این نمایشگاه یکی از کارکردهای سال همدلی و همزبانی است که توانمندی مردم در آن به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین مدیر اجرایی برگزاری این نمایشگاه با بیان اینکه فضای نمایشگاهی در شبستان مصلی امام خمینی(ره) و به وسعت 15 هزار متر مربع با حدود هزار غرفه است، گفت: نخستین نمایشگاه ملی توانمندی‌های تعاون همزمان با جشنواره تعاونی‌های برتر برگزار خواهد شد که در آن تعدادی از کشورهای خارجی از جمله لبنان، ترکیه و عراق حضور دارند.

علی باباخانلو با بیان اینکه 5 غرفه رایگان در اختیار هر یک از کشورهای حاضر در این نمایشگاه قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: نمایشگاه به صورت عمومی برگزار می‌شود و فروش آن محدود خواهد بود، به طوری که بیشتر محصولات برای عقد قرارداد در معرض دید قرار می‌گیرند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب