امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11405 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ابوالفضل حیدری اعلام کرد؛

برپایی جشن عبودیت برای دختران مکلف در منطقه 15

خبرایران : معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از برگزاری جشن عبودیت برای80 دختر مکلف کارکنان شهرداری منطقه 15، شرکت اتوبوسرانی و زنان سرپرست خانوار در بوستان پردیس بانوان منطقه خبر داد.
برپایی جشن عبودیت برای دختران مکلف در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری با اعلام مطلب فوق افزود: این مراسم به مناسبت فرارسیدن ایام پربرکت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و با حضور 180 نفر از مسئولین، مادران و دختران برگزار شد.

به گفته وی اجرای برنامه های متنوع فرهنگی- معنوی شامل قرائت قرآن، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، سخنرانی حجت الاسلام آقا بابا، هنرنمایی گروه موسیقی سنتی پری شاد و گروه دستان گویا از جمله برنامه های این مراسم بود.

حیدری خاطر نشان کرد: در ادامه دختران با ادای سوگندنامه و بریدن کیک ورود خود به سن تکلیف را جشن گرفته ودر ادامه  شاخه گل و پک عبودیت به آنان اهداء شد.

وی یادآور شد: با توجه به ابلاغ  طرح "آسمان آبی زمین پاک" از سوی دکتر قالیباف شهردار تهران از دی ماه سال گذشته به مناطق ، شهرداری منطقه به منظور افزایش مشارکت شهروندان برای دستیابی به این مسئله زیست محیطی در تمام برنامه های اجرایی به این رویکرد توجه ویژه داشته و در این مراسم نیز برنامه های تبلیغاتی به جهت آشنایی بیشتر شرکت کنندگان ارائه شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه افزود: در حاشیه مراسم جشن، نمایشگاه عفاف و حجاب نیز در محوطه بوستان برپا به محصولات مربوطه به معرض دید عموم گذاشته شد.

شایان ذکر است، شرکت کنندگان در مراسم در پایان  از امکانات تفریحی –  ورزشی بوستان پردیس بانوان بهره مند شدند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب