امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11363 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر رائو یکی از جراحان برتر قلب بازدید کننده از شهر تهران و منطقه 22 اعلام کرد؛

ایران از آنچه تصور می کردم زیباتر و مردمش دوست داشتنی ترند

خبرایران: تعدادی از جراحان برتر از کشورهای مختلف جهان با حضور در منطقه 22 از مجموعه های تفریحی گردشگری آبشار تهران و دریاچه شهدای خلیج فارس دیدن کردند. دکتر رائو پزشک کاردیولوژیست حاضر در این گروه در بازدید از منطقه 22 گفت: می دانستم ایران جای زیبایی است و مردمی دوست داشتنی دارد اما با اولین حضورم در ایران فهمیدم از آنچه تصور کرده بودم زیباتر و مردمش از آنچه من فکر می کردم، دوستداشتنی ترند!
ایران از آنچه تصور می کردم زیباتر و مردمش دوست داشتنی ترند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، این گروه در قالب بنیاد نیک ورزی شریان در زمینه جراحی قلب اطفال بعنوان بزرگترین جالش وزارت بهداشت، فعالیت نیک ورزانه و خیریه خود را آغاز کرده و با استفاده از توان نیروهای متخصص و بهره وری از حمایت های مالی و معنوی افراد و موسسات نیک ورزی ، امکانات و تسهیلات لازم را برای درمان اطفال محروم مبتلا به بیماری های مادرزادی قلبی تا سن 18 سالگی فراهم می کند.

دکتر بروجردی یکی بازدید کنندگان حاضر در گروه، تشریح فعالیتهای این بنیاد گفت: « گروهی از بهترین متخصصان قلب از کشورهای مختلف در قالب یک تیم حرفه ای در بیمارستان مرکز طبی کودکان گرد هم  آمده اند و طبق برنامه ریزیهای بعمل آمده قرار است 36 کودکی که از بیماری مادرزادی و دشوار درمان پذیر قلبی رنج می برند را در بازه زمانی 15 روزه درمان کنند. تیمهای ایرانی با قرار گرفتن در کنار تک تک این افراد حرفه ای، تکنیکهای جدیدی را که آنها در درمانهایشان در بهترین مراکز پزشکی دنیا بکار می گیرند را فرا خواهند گرفت. »

وی در ادامه صحبتهای خود افزود: « انتقال این تکنیکها بگونه ای است که تیمهای ایرانی در آینده بتوانند در درمان کودکان محروم آنها را بکار گیرند. اگر کودکی که دچار به بیماری مادرزادی قلبی است را بصورت مطلوب و درست درمان کنیم، این کودک در آینده به فردی فعال و تولید کننده برای جامعه تبدیل می شود. »

گفتنی است جراحان بازدیدکننده از منطقه 22، شامل 12 نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص در زمینه جراحی قلب، بیهوشی قلب، داخلی قلب، متخصص آی سی، متخصص پمپ قلب و ریه و ...  از کشورهای مختلف جهان بودند و از مجموعه های تفریحی گردشگری آبشار تهران و دریاچه شهدای خلیج فارس نیز دیدن کردند.

دکتر رائو کاردیولوژیست حاضر در این برنامه که برای اولین بار به ایران آمده بود، در پایان بازدیدش از منطقه 22 گفت: « شنیده بودم و می دانستم ایران زیباست اما پس از حضور در ایران آنرا  زیباتر و مردمش را دوست داشتنی تر یافتم. تهران شهر مدرن و زیبایی است که با تلاشهای مسئولان شهری در احداث پلها و ... شکل گرفته است. خیلی دوست دارم باز هم به ایران و تهران بیایم.»

وی در خصوص کیفیت خدمات پزشکی در ایران نیز خاطرنشان کرد: « تواناییهای گروه پرستاری و گروه پزشکی بسیار خوب است اما برای بهتر شدن، هنوز هم جای کار دارد. »

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب