امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 1136 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۹:۳۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رقابت 6 گروه آواز جمعی و 14 پایان‌نامه در جشنواره «موسیقی فجر»

خبرایران: 6 گروه موسیقی آواز جمعی برای رقابت در بیست و نهمین جشنواره «موسیقی فجر» انتخاب شدند این در حالیست که در بخش پایان‌نامه جشنواره نیز شاهد رقابت 14 پایان‌نامه با موضوع مرتبط با موسیقی خواهیم بود.
رقابت 6 گروه آواز جمعی و 14 پایان‌نامه در جشنواره «موسیقی فجر»

به گزارش خبرایران به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره «موسیقی فجر»، هیئت انتخاب بخش رقابتی گروه‌های موسیقی آواز جمعی، یک گروه از تهران و 5 گروه از شهرستان‌ها را برای این بخش از میان آثار متقاضی برگزیدند.

براین اساس گروه‌های «کر صمات» از شیراز، «کر آرارات» از تهران، «کر انجمن موسیقی خراسان رضوی»(صبا)، گروه آوازی «سونات» از ساری، «کر آریا» از اصفهان، «کر آداک» از گرگان در حضور هیئت داوران جشنواره به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

همچنین 14 پایان‌نامه منتخب که مرتبط با موسیقی هستند نیز در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با یکدیگر رقابت خواهند کرد که در 3 پایان‌نامه از این میان مربوط به دانشجویان موسیقی تهرانی است و 11 پایان‌نامه نیز از آن دانشجویان موسیقی شهرستانهاست.

یادآور می‌شود، بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر 24 بهمن تا اول اسفند به دبیری حسن ریاحی برگزار خواهد شد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب