امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11332 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور معاون اول رئیس جمهور , رئیس سازمان مدیریت و وزیر نیرو صورت گرفت؛

امضاء تفاهم نامه مجموعه بزرگی از طرحهای آبرسانی کشور با مشارکت بانک سپه

خبرایران: با حضور معاون اول رئیس جمهور , رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی , وزیر نیرو و مدیر عامل بانک سپه تفاهم نامه اجرای مجموعه بزرگی از طرحهای آبرسانی کشور با مشارکت بانک سپه امضاء شد.
امضاء تفاهم نامه مجموعه بزرگی از طرحهای آبرسانی کشور با مشارکت بانک سپه

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک سپه، به موجب این تفاهم نامه که در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و بمنظور تحرک بخشی به تولید و اشتغال و تامین آب سالم و بهداشتی شهری و روستایی صورت گرفته مجموعه  بزرگی از طرحهای آبرسانی کشور برای حدود 50 شهر و بیش از 200 روستا به اجرا در خواهد آمد.

بر اساس این گزارش جمعیت تحت پوشش طرح عظیم آبرسانی فوق بالغ بر 8 میلیون نفر در استانهای فارس، همدان، کرمانشاه، مرکزی، آذربایجان شرقی، کرمان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و ایلام خواهد بود.

این گزارش می افزاید اعتبار در نظر گرفته شده برای طرحهای عظیم آبرسانی یاد شده بالغ بر 6 هزار و 527 میلیارد و 924 میلیون ریال می باشد و از جمله طرحهای مشمول این تفاهم نامه را می توان آبرسانی شیراز، ارسنجان و سعادت شهر از سد سیوند، جهرم از سد قیر، استهبان و فسا از سد رودبال، همدان از سد تالوار، کرمانشاه از سد گاوشان نام برد.

همچنین از دیگر طرحهای مشمول تفاهم نامه فوق آبرسانی به شهر و روستاهای استان مرکزی از سد کوچه ری به قم، آبرسانی به مرند، انتقال آب از سد بابا حیدر از شهرهای فارسان و جونقان و بابا حیدر, آبرسانی به شهر کرمان از سد صفارود، آبرسانی به شهرهای بم و بروات، آبرسانی به شهرها و روستاهای محور بن- بروجن و آبرسانی به شهر ملک شاهی و روستاهای اطراف و آبرسانی به لیکک اشاره کرد.

بر اساس این گزارش بانک سپه تأمین منابع مالی جهت تامین لوله های فولادی طرح یاد شده را بر عهده خواهد داشت.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب