امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11305 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دشتی اردکانی خبرداد؛

الکترونیکی شدن سیستم ثبت آنی راه‌ پیوستن ما به اتحادیه جهانی سردفتران/تقاضای سفربه ایران ازسوی کانون‌های سردفتران 4 کشور/بازدید اتحادیه جهانی سردفتران و کانون سردفتران ایتالیا از حوزه ثبت سند رسمی ایران

خبرایران: رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: یکی از راه‌های پیوستن ایران به اتحادیه جهانی سردفتران، الکترونیکی شدن سیستم ثبت آنی است .
الکترونیکی شدن سیستم ثبت آنی راه‌ پیوستن ما به اتحادیه جهانی سردفتران/تقاضای سفربه ایران ازسوی کانون‌های سردفتران 4 کشور/بازدید اتحادیه جهانی سردفتران و کانون سردفتران ایتالیا از حوزه ثبت سند رسمی ایران

به گزارش خبرنگار خبرایران ، نشست صمیمانه و دوستانه کانون سردفتران و دفتریاران به مناسبت روز خبرنگارامروز ظهربا حضور«محمدرضا دشتی اردکانی» رئیس کانون سردفتران و دفتریاران و اصحاب رسانه در ساختمان کانون سردفتران و دفتریاران برگزار و دراین نشست محمدرضا دشتی اردکانی» رئیس کانون سردفتران و دفتریاران ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) و تبریک روز خبرنگار اظهارداشت: اتحادیه جهانی سردفتران متشکل از 87 کشور است. ما در جلسات مختلفی شرکت و کشورهای مختلفی را برای حضور در ایران دعوت کرده بودیم، اما تمایل نداشتند به کشور ما بیایند.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران تصریح کرد:  بااین وجود به محض اینکه دیپلمات‌های ما به توافق وین دست یافتند کشورهای مختلفی درخواست کردند تا به ایران بیایند و از حوزه‌ ثبت اسناد رسمی بازدید کنند و اخیرا از اتحادیه جهانی سردفتران و کانون سردفتران ایتالیا که به همراه وزیر صنعت این کشور به ایران آمده بودند، از حوزه ثبت سند رسمی هم بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: اعضای این هیات‌ها با برخی از مسئولان کشوردیداری داشتند و روزی که این هیات از ایران رفتند اعلام کردند که ما پیشرفت ایران را در زمینه ثبت شرکت‌ها و دفاتر اسناد مافوق تصور می‌دانیم. آنها گفتند وقتی برگردند حتما اقدامات انجام شده در چند سال اخیر را به اطلاع وزیر دادگستری کشورشان و سایر مقامات مسئول می‌رسانند.

دشتی اردکانی تاکید کرد: یکی از راه‌های پیوستن ایران به اتحادیه جهانی سردفتران، الکترونیکی شدن سیستم ثبت آنی است و آنها گفتند تعداد زیادی از 87 کشور عضو اتحادیه جهانی در ابتدای کار الکترونیکی کردن ثبت اسناد هستند، اما ما 95 درصد راه را رفته و بقیه کار هم در آینده تکمیل خواهد شد.

 وی ادامه داد: کانون‌های سردفتران کشورهای روسیه، مراکش، فرانسه و الجزایر هم تقاضای سفر به ایران را دارند و اعضای هیات‌هایی که به ایران سفر کرده بودند وقتی دیدند چندنفر از معاونین رئیس جمهور در کشور ما زن هستند، گفتند رسانه‌های غربی ایران را بسیار بد جلوه داده‌اند.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران درپایان گفت: ما از نزدیک می‌بینیم که خانوم‌ها در ایران در مشاغل مهمی هستند و بسیاری سردفتر زن در این کشور وجود دارد، اما رسانه‌های غربی می‌گفتند که در ایران زنان حق کار ندارند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب