امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11301 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ابوالفضل حیدری خبرداد؛

اجرای بیش از 60 برنامه در منطقه 15به مناسبت شهادت امام جعفرصادق(ع)

خرایران: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از اجرای بیش از 60 برنامه به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) در مساجد و سرای محلات منطقه خبر داد.
اجرای بیش از 60 برنامه در منطقه 15به مناسبت شهادت امام جعفرصادق(ع)
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری با اعلام مطلب فوق افزود: در این راستا مراسم سوگواری در دو بخش سخنراني و ذکر سیره اخلاقی آن امام همام و مداحی و  مرثيه سرايي با هماهنگی مدیران ادارات اجتماعی نواحی هشتگانه و مدیران محلات با هدف تقويت ارزشهاي دینی-  اسلامي برگزار مي شود .
به گفته وی در این راستا همچنین 20 مسابقه فرهنگی با موضوع زندگینامه امام صادق(ع) و 20 مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع ائمه معصومین علیهم السلام در سرای محلات بیستگانه منطقه به منظور آشنایی بیشتر قشر جوان و به ویژه کودکان با سیره اخلاقی این امام بزرگوار به عنوان رئیس مذهب تشیع برگزار خواهد شد.
حیدری یادآور شد: برپایی ایستگاه صلواتی در پایانه خاوران با مشارکت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه دو و ستاد فاطمیه تهران از دیگر برنامه های اجرایی به همین مناسبت است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب