امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11300 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 17 اعلام کرد؛

تجمع هیئات مذهبی در دارالشهدای تهران

خبرایران: بهروز محمدزاده شهردار منطقه 17 ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رییس مذهب امام جعفر صادق(ع) از تجمع هیئات مذهبی دارالشهدای تهران در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) و آغاز به کار هیئت رزمندگان اسلام در منطقه 17 خبر داد.
تجمع هیئات مذهبی در دارالشهدای تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، شهردار منطقه 17 با اعلام این خبر افزود : روز سه شنبه بیستم مردادماه دارالشهدای تهران میزبان جمعی از مردم ولایتمدار و انقلابی جنوب غرب تهران خواهد بود تا در آستان مقدس حضرت امامزاده حسن(ع) سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت را به سوگ بنشینند.

محمدزاده آغاز به کار رسمی هیئت رزمندگان اسلام در منطقه 17 را موجب برکت دانست و تصریح کرد: منطقه 17 بیش از چهارهزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده و اکنون با حضور خانواده معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران، این هیئت مذهبی آغاز به کار می کند.

هیئات مذهبی جنوب غرب تهران در سالروز شهادت حضرت امام صادق(علیه السلام) در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) واقع در خیابان امین الملک گرد هم می آیند تا با حضور خانواده معظم شهدا سالروز شهادت رییس مذهب را به سوگ بنشینند. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب