امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 11294 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۳:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رفع مشکلات ملکی چندساله 26شهروند منطقه 17

خبرایران: طی هفته گذشته و با حضور مهندس پژمان پشمچی زاده معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در منطقه 17، گره چندین ساله از 26 پرونده ملکی شهروندان دارالشهدای تهران باز شد.
رفع مشکلات ملکی چندساله 26شهروند منطقه 17

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17 ، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در نظر دارد که برای رفع مشکلات شهروندان و رسیدگی به پرونده های ملکی، با حضور در مناطق و شرکت در جلسات راهبری ، به صورت مستقیم با شهروندان در ارتباط بوده تا برخی مشکلات چندین ساله پرونده های ملکی حل شود. پشمچی زاده منطقه 17 را به عنوان اولین مقصد خود انتخاب کرد و طی هفته گذشته با حضور در این منطقه، گره از مشکل 26 پرونده قدیمی گشود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در این ملاقات 6ساعته با صاحبان پرونده های چندین ساله به صورت حضوری ملاقات کرد و پس از بررسی کارشناسی های صورت گرفته دستور تسریع در رفع مشکل این شهروندان را که عمدتا در ناحیه دو و یک این منطقه و از املاک نوساز شده در بافت فرسوده بودند، صادر کرد.

عدم تامین پارکینگ تعهدی پروانه ساختمانی عمده ترین مشکل طرح شده در این ملاقات حضوری بود که حل برخی از آنها از دستور کار منطقه خارج بوده و با دستور مساعدت مهندس پشمچی زاده رفع و گره چندین ساله اخذ پایان کار املاک نوساز شده گشوده شد.

دکتر زینالی معاون شهرسازی و معماری منطقه 17 این ملاقات حضوری را برای شهروندان بابرکت نامید و افزود: در این ملاقات 26 مشکل چندین ساله شهروندان که بعضاً به دادگاه و مراحل قضایی هم رسیده بود، حل شد. از جمله مشکل دو خانواده شهید و دو تن از فرهنگیان محترم که خواست منطقه هم همین بود که برای رفع این مشکل گام بردارد.

گفتنی است حضور مهندس پشمچی زاده و رفع مشکل از 26پرونده مذکور، می تواند بیش از دومیلیارد تومان از محل عوارض و جریمه خلاف برای منطقه 17  عایدی داشته باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب